ליגת הרפתקני מבוכים ודרקונים בממלכה חוזרת

פברואר 21, 2016

מבוכים ודרקונים - משחקי תפקידים - הספרייה הפנטסטית

הצטרפו אל שחקני "מבוכים ודרקונים" המתקבצים מכל רחבי הארץ לליגת הרפתקנים והוכיחו את כישורי המשחק שלכם

הדלת חורקת, האור המרצד של העששית מאיר פנימה. אתם נערכים לבאות בתמהיל של חשש וציפייה, ואז, להפתעתכם, לא מזנקים עליכם 20 אורקים! מה קרה כאן? האם טעיתם בדרך? לא. כלומר, אולי. אלא שאם הגעתם למפגשים הקבועים של חנות "הממלכה" בהוד השרון, כנראה שאכן הגעתם למקום הנכון. חבל שאי אפשר לומר את אותו הדבר על הדמויות שלכם, אשר הולכות לעבור הרבה הרפתקאות ותלאות בטרם ישלימו את מסען.

כפי שיודעים כל שחקן ושחקנית, שליט מבוך ושליטה – למצוא את עצמך בלי קבוצה לשחק אתה "מבוכים ודרקונים", זה די מבאס. לכן, צוות "הממלכה" הרים את הכפפה והחל ליזום מפגשים קבועים כדי לשחק קצת D&D. שחקנים מתחילים? לא נורא, כל הפעילויות מתבצעות באווירה ידידותית ותומכת, שתאפשר לכם להתנסות ולצאת עם טעם של עוד.

זאת ההזדמנות שלכם להציל את הדרקון המסכן מהנסיכה המרשעת, לשחות בזהב גמדים ולהרוג מאות יצורים תמימים המתגוררים במבוכים אפלים כדי לחמוק מתשלום מיסים… (מסתבר שיש דברים שאי אפשר להיפטר מהם אפילו בממלכת הפנטזיה.

 

לסיכום – כל הפרטים

מה: ערב מבוכים ודרקונים
מתי: יום רביעי, ה-09 למרץ, בשעה 17:00
איפה: חנות "הממלכה" – חנקין 10, הוד השרון

לפרטים נוספים ולעדכונים, בקרו בעמוד האירוע בפייסבוק והירשמו.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.