טיזר טריילר ראשון של חברי הדרקון אליוט (2016)

פברואר 21, 2016

חברי הדרקון אליוט 2016 - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית

הסרט הקלסי של דיסני מ-1977, "חברי הדרקון אליוט", מקבל עיבוד מחודש. בואו לראות את הקדימון הראשון

שלשום בבוקר שחררו דיסני פוסטר חי מגניב (ראו למטה) עבור החידוש של קלסיקת האולפנים משנות ה-70, "חברי הדרקון אליוט" (Pete's Dragon באנגלית). אי אז, לפני כ-40 שנה (!!!), השילוב אותו עשה הסרט, בין סרט מצולם ובין אנימציה קלסית, היה וואו גדול! יש כאלה שאוהבים אותו עד היום, אך אין ספק שהוא התיישן, ובאופן אישי, מעולם לא אהבתי את השירים בו. העיבוד החדש צפוי להיות בלייב אקשן, תוך שימוש במיטב ה-CGI הזמין כיום, ולפי הנראה בטריילר, ככל הנראה, יהיה נטול שירים. זהו רק צעד מתבקש לאור שורת עיבודי הלייב אקשן שדיסני מבצעים בשנים האחרונות. יכול להיות שחובבי הסרט הישן לא יהיו מאוד מרוצים מן המהלך, אך דיסני לא ממש שואלים. כמו כן, ממה שנראה עד כה, עלילת שני הסרטים כה שונה, שניתן יהיה לצפות בסרט החדש כסרט חדש לחלוטין. זאת מבלי להוריד במאומה מכבודו של הסרט הישן. אם כבר, ישנו סיכוי שהעיבוד המחודש ימשוך את הילדים של היום לחפש את הסרט הישן ולצפות בו.

הטריילר הראשון של "חברי הדרקון אליוט" לא חושף הרבה על מראהו של אליוט הדרקון, אבל כן נותן הצצה אל הסגנון הצפוי של הסרט ומציג את הדמויות הראשיות בתפקידיהן. לאור העלילה ומה שרואים בטריילר, קשה להימנע מהשוואה ל"ספר הג'ונגל", עיבוד חי נוסף שדיסני מוציאים השנה. מעניין איך זה לא גרם לאף אחד באולפני העכבר להרים גבה…

 

עלילת הסרט

במשך שנים, מגלף העצים, מר מיצ'ם (רוברט רדפורד) הביא אושר רב לילדים המקומיים, עם סיפוריו על דרקון רב עוצמה השוכן עמוק במעבה היערות. לבתו, גרייס (ברייס דאלאס הוורד), שעובדת בתור פקחית ביער, הסיפורים הללו הם מעט יותר מסיפורים מוגזמים… עד שהיא פוגשת את פיט (אוקס פגלי).

פיט הוא ילד מסתורי בן 10, ללא משפחה וללא בית שטוען כי הוא מתגורר ביער עם דרקון ירוק וענק בשם אליוט. מן התיאורים של פיט, אליוט נשמע דומה להפליא לדרקון מסיפוריו של מר מיצ'ם. בעזרתה של נטלי (אונה לורנס), ילדה בת 11, שאביה הוא בעליו של מפעל העץ המקומי, גרייס יוצאת לגלות מאיפה הגיע פיט, להיכן הוא שייך ואת האמת לגבי הדרקון.

 

חברי הדרקון אליוט צפוי להתגשם בבתי הקולנוע החל מ-12.8.2016

צפייה מהנה!

הפוסטר החי לסרט

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.