לייקלי סטוריז של ניל גיימן (Likely Stories)

פברואר 18, 2016

בשורות טובות - תסכית רדיו - הספרייה הפנטסטית

בתחילת נובמבר סיפרנו לכם על מיני סדרה חדשה שתעבד ארבעה מסיפוריו של ניל גיימן לטלוויזיה. עכשיו אנחנו גם יודעים איזה

ניל גיימן, הסופר שהביא לעולם את סנדמן, אלים אמריקאים, לעולם-לא עולם, אבק כוכבים ויצירות פנטזיה נוספות מביא ארבע מסיפוריו הקצרים אל המסך הקטן. מקבץ סיפורים קצרים פרי עטו של הסופר ויוצר הקומיקס עטור הפרסים, יעובד למיני סדרה בשם "לייקלי סטוריז" (Likely Stories) בערוץ Sky Arts. הסופר יופיע בכל אחד מארבעת הסיפורים בצורה לא קונבנציונאלית שתקרוץ לחובבי גיימן.

כשדיווחנו על המיני סדרה בתחילת נובמבר, הסיפורים המתוכננים לעבור עיבוד לא היו ידועים עדיין, אבל הם ידועים עכשיו! כעת נחשף שהסדרה תכלול את הסיפורים:

  • Foreign Parts
  • Feeders & Eaters
  • Closing Time
  • Looking for the Girl

על בימוי העיבוד אמונות ליין פורסית' וג'יין פולארד, וכן יכתבו את העיבוד לסיפור, "Looking for the Girl". שלושת הסיפורים האחרים יעובדו על ידי הסופרת קווין ליהיין. את הפסקול צפוי להלחין ג'רוויס קוקר.

נכון לעכשיו לא ידוע האם הסדרה תשודר בארץ. סביר להניח שאם תצליח ליצור מספיק הדים, היא תירכש. יחד עם זאת, בימינו, סביר להניח שהיא תגיע לרשת, הרבה לפני שהיא תשודר באופן רשמי. חשוב לא פחות (ואולי אפילו יותר) – האם אלים אמריקאים תירכש לשידור בארץ?

שאלה נוספת שמתעוררת, היא לגבי סיפורים נוספים. בעוד שאלים אמריקאים היא יצירה עם התחלה, אמצע וסוף, לגיימן עשרות, אם לא מאות סיפורים קצרים. לכן, אם סיפורים בלתי סבירים יצליחו למשוך את הצופים, האם נוכל לצפות לעיבודים נוספים לסיפוריו של גיימן?

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.