מלחמת הכוכבים פרק 8 – הצילומים החלו!‎

פברואר 16, 2016

מלחמת הכוכבים פרק 8 - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר השיב את הפרנצ'ייז המפורסם לאור הזרקורים. עכשיו שהכוח התעורר, הוא לא מאבד זמן וממשיך לסרט הבא

אולי לא הרגשתם משהו מיוחד, איזו הפרעה או שינוי בכוח, אבל אתמול היה יום מאוד משמעותי עבור חובבי מלחמת הכוכבים בכל רחבי העולם. אתמול, ה-15 בפברואר 2016, החלו הצילומים של מלחמת הכוכבים פרק 8. לאחר שריי עשתה את צעדיה הראשונים מן העולם הקטן בו גדלה ואל הגלקסיה הרחוקה במלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר, מסעה האפי עומד להמשיך כשלצדה פין, פו ולוק סקייווקר בפרק השמיני של סאגת מלחמת הכוכבים.

 

כל הפרטים:

מלחמת הכוכבים: פרק 8 נכתב ומבוים ​​על ידי ריאן ג'ונסון ומופק על ידי קתלין קנדי ​​ורם ברגמן ומופק בפועל ע"י ג'יי ג'יי אברהמס, ג'ייסון מקגטלין וטום קרנוסקי. הסרט ממשיך את קו העלילה שהחל ב"מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר" ויארח שוב את חברי הקאסט: מארק האמיל, קארי פישר, אדם דרייבר, דייזי רידלי, ג'ון בויגה, אוסקר אייזק, לופיטה ניונגו, דונל גליסון, אנתוני דניאלס, גוונדלין כריסטי, ואנדי סירקיס (הריסון פורד, כידוע, יעביר את הסרט הזה על הספסל). לצוות המוכר יצטרפו שחקנים חדשים ביניהם זוכה פרס האוסקר בניסיו דל טורו, המועמדת לפרס האוסקר לורה דרן והשחקנית הצעירה והמוכשרת קלי מארי טרן.

 

אל תצפו לגדולות ונצורות מן הטיזר המצורף. אין בו שום דבר שלא ראינו כבר, מלבד הידיעה על תחילת הצילומים של הסרט החדש. מרגש.

מלחמת הכוכבים: פרק 8 מתוכנן להגיע לבתי הקולנוע ב- 15 בדצמבר, 2017.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.