הניניו (The Ningyo)

פברואר 16, 2016

הנינג'יו - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

התקופה הוויקטוריאנית, יצורים קסומים ומדען אחד עם מטרה – מה עוד צריך? הכירו את הניניו

הנינג'-מה? נינג'יו (מבוטא ניניו) – יצור מיתולוגי בדיוני וחמקמק, בעל סגולות מיוחדות. חוץ מזה, זהו הסרט (או לפחות הפיילוט) עליו אמני האפקטים הממוחשבים ועיצוב הדמויות, מיגל אורטגה וטראן מה עובדים כבר כשלוש שנים וצפוי לצאת בהמשך השנה.

אף על פי שסביר להניח שלא שמעתם על השניים, הם תרמו מכישרונותיהם לסרטים מוכרים רבים, ביניהם: אורטגה עבד על ת'ור, דמדומים, הארי פוטר, האי של נים, הערפל, 300 ועוד. גם לטראן מה רזומה לא פחות מרשים, עם קרדיטים הכוללים את ת'ור, הרובוטריקים: האפלת הירח, אליס בארץ הפלאות, ג'י.איי.ג'ו, האי של נים, קרמפוס ועוד.

אך עם כל הכבוד לקרדיטים המרשימים, השניים שאפו והצליחו ליצור מספר סרטים עצמאיים, בעלי מראה ייחודי ונפלא. מהבחינה הזאת, הניניו הוא הפרויקט הנוכחי – פרויקט החלומות של השניים, ועכשיו, לאחר עבודה מאומצת ומסירות אין-קץ, יש לו קדימון. אך לפי שתמשיכו אל הסרטון, כדאי לומר מספר דברים על עלילת הסרט:

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

הניניו הוא פיילוט לסרט תקופתי המתרחש ב-1909, העוסק בנושא "קריפטוזאולוגיה" – החיפוש אחר יצורים מיתולוגיים או בלתי מוכחים. זהו סיפור פאוסטי על האופן בו אדם מאבד עצמו במהלך הגשמת מטרותינו. פרופסור מרלו מוצא פיסת מפה המצביעה על מקום בו ניתן למצוא את הניניו, יצור מן המיתולוגיה היפנית. האגדה גורסת כי מי שאוכל מבשרו יזכה לאורך חיים יוצא דופן. הוא מציג את הפרויקט לעמיתיו, אשר לועגים לו ומבטלים אותו כרמאי. הוא מחליט לסכן את הכול ולצאת בעקבות הניניו בכוחות עצמו, בתקווה לשפוך אור על מה שיכולה להיות אחת התרומות הגדולות ביותר למדע. מה שלא יכול היה לצפות או שבחיפושיו, הוא יצטרך להתעמת עם בחירה שתעמיד את המוסר שלו למבחן, מן היסוד.

 

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.