הרוח הקטנה – סרט לילדים

פברואר 6, 2016

vrהרוח הקטנה - סרטי ילדים - הספרייה הפנטסטית

הילדים מדוכאים מן החורף? סרט הפנטזיה, הרוח הקטנה, המבוסס על ספר מאת אוטפריד פרוסלר, מגיע כדי לשפר את מצב הרוח

"הרוח הקטנה" הוא סרט פנטזיה לילדים ולכל המשפחה, אשר צפוי להגיע למחוזותינו בהמשך החודש, ומבוסס על ספר בעל אותו שם מ-1966, פרי עטו של הסופר הגרמני, אוטפריד פרוסלר. עם צאתו, הספר התקבל באהבה, תורגם ליותר מ-30 שפות ונחשב עד היום לאחת מקלאסיקות ספרות הילדים בגרמניה. כמה פופולרי היה פרוסלר? מספיק פופולרי שספריו השונים תורגמו ליותר מ-50 שפות ומכרו יותר מ-15 מיליון עותקים בגרמניה לבדה ויותר מ-50 מיליון עותקים ברחבי העולם.

ב-2013 יצא הסרט בגרמניה, ובדומה לספר, עשה את דרכו מסביב לעולם. כעת הוא מגיע לארצנו, בגרסה מדובבת. להורים ולמלווים המודאגים, הסרט מיועד לצפייה לכל הגילאים, ובלבד שהזאטוטים יכולים לשבת ולצפות בסרט במשך שעה וחצי.

 

פרט טרוויה אפלולי משהו: פרוסלר הלך לעולמו לפני 3 שנים בלבד, והוא בן 90, ב-18 לפברואר – בדיוק תאריך הבכורה של הסרט בישראל…

 

תקציר העלילה

הרוח הקטנה גרה בטירה, היא מתעוררת כל לילה בדיוק לשעה אחת בחצות.

למרות האזהרות ,הרוח הקטנה רוצה מאוד לראות פעם אחת את העולם באור יום .כאשר יום אחד מגיעים ילדים מהעיירה לטיול לילי בטירה כדי לחקור אותה, הם פוגשים לראשונה את הרוח הקטנה.

למחרת הרוח מתעוררת בשעה שתיים-עשרה – בצהרים … מאושרת היא יוצאת לכיוון העיר בעקבות קרני השמש הצבעוניות. אבל עם חשיפתה לאור, הרוח הלבנה הופכת לשחורה. האושר חולף במהרה בגלל הפחד והמהומה הרבה שהיא גורמת בעיירה. כאשר המשטרה פותחת במרדף אחריה, היא מבקשת את עזרת הילדים כדי להיחלץ מהמצב.

הילדים מגלים שלכל רוח יש את השעון הפנימי שלה וכאשר במהלך הבדיקה השנתית של שעון העיירה, הוא הוזז בטעות בדיוק 12 שעות קדימה , דבר שגרם לרוח הקטנה להתעורר בשעה 12:00 בצהריים באור יום. הילדים משכנעים את שען העיירה לכוון את השעון לשעה הנכונה וכך לבסוף הרוח הקטנה יכולה לחזור הביתה.

 

הרוח הקטנה צפויה לרדוף את מסכי הקולנוע החל מה-18.02.2016

https://www.youtube.com/watch?time_continue=121&v=tJA3tJr6eW4

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.