אלים אמריקאים – חדשות ליהוק

ינואר 30, 2016

אלים אמריקאים - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
ריקי וויטל הבריטי יגלם את צל

לאחר המתנה של שנים, נראה כי העיבוד של "אלים אמריקאים" של ניל גיימן לטלוויזיה יוצא לדרך, וכבר יש ליהוק ראשון

השמועות על עיבוד של "אלים אמריקאים", ספרו הפופולרי של סופר הפנטזיה ניל גיימן, רצות כבר שנים רבות. אנו בספרייה עוקבים אחר התפתחויות בנושא לפחות מ-2013. כעת, לאחר הרבה אזעקות שווא, הפנטזיה הופכת למציאות! לאחר תהליך גיוס ממושך, השחקן הבריטי ריקי וויטל (The 100) בן ה-35 לוהק לתפקיד שדו (צל), הגיבור הראשי בסיפור, אשר נקלע למסע קסום ולא צפוי ברחבי ארה"ב, לאחר שהוא משתחרר מן הכלא, כשהוא חסר-כול.

מנכ"ל הרשת, כריס אלברכט, והמפיקים, בריאן פולר ומייקל גרין, שבו והדגישו את החשיבות והאתגר של מציאת השחקן המתאים שיגלם את הדמות הראשית לסדרה. זאת בשל המוצא הייחודי ומראהו של הגיבור. וויטל היה בין השחקנים שנבחנו לתפקיד בספטמבר האחרון, ואנשי סטארז החזיקו בו בצד, בזמן שהמשיכו לבחון שחקנים נוספים, ואף עשו מספר סבבים של בחינות לתפקיד.

כעת, משדמותו של שדו מלוהקת, הצילומים צפויים להתחיל באביב. את הסדרה מתוכנן לביים דיוויד סלייד (חניבעל). מספר תסריטים כבר נכתבו ולדברי אלברכט, נציגי הרשת קראו את החומרים מוקדם יותר החודש והיו מרוצים מאוד ממה שראו עד כה.

 

על מה הסדרה?

למי שזקוק להסברים, עלילת "אלים אמריקאים" מציגה תקופה בה נאספים ענני מלחמה לקרב אפי בין האלים הוותיקים והאלים החדשים – האלים המוכרים מן המיתולוגיות השונות ברחבי העולם מאבדים לאט-לאט מאמינים, בזמן שפנתיאון של אלים חדשים עולה, המתאים לרוח התקופה: בצע כסף, טכנולוגיה, תקשורת, ידוענות ואפילו סמים. הגיבור, שדו מון (צל ירח), הוא אסיר לשעבר שהופך לשומר ראשו של מר וודנסדיי, לכאורה, נוכל מקצועי, אך למעשה אחד מן האלים העתיקים, ומלווה אותו במסעו לגייס את צבאו ברחבי ארה"ב, בהכנה לקרב הגדול בין האלים השונים.

הספר, "אלים אמריקאים", תורגם אל למעלה מ-30 שפות וזכה לביקורות נלהבות ולפרסים רבים, ביניהם הוגו, נבולה וסטוקר, על הספר הטוב ביותר.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.