קובו ושני המיתרים – טריילר 2

ינואר 29, 2016

קבו ושני המיתרים - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

בואו לראות את הטריילר השני של "קובו ושני המיתרים", הסרט החדש של סטודיו לייקה

אחרי סרטים כגון "ילדת הירח", "קורליין", "פאראנורמן" ו"הקופסונים", סטודיו לייקה כבר יצרו לעצמם מוניטין מרשים ביצירת סרטים קסומים ומדהימים ביופיים (גם אם לא תמיד מוצלחים מבחינה סיפורית). למעשה, עם המעבר לגרפיקה ממוחשבת של מרבית יוצרי האנימציה המרכזים, הוא הפך לסטודיו הדגל ומשמר הסגנון מבחינת אנימציית סטופמושן. אך עם "קובו ושני המיתרים", הצפוי לצאת בהמשך השנה, נראה שלייקה עומדים לקחת את כישוריהם למחוזות חדשים לחלוטין. אתגר לא פשוט לאחר המראה המעולה של "הקופסונים".

הסרט עוקב אחר סיפורו של ילד צעיר בשם קובו, גיבור צעיר וסקרן, מהסוג שלסטודיו יש לא מעט ניסיון אתו (ע"ע קורליין, נורמן ואגז (ביצים)). במהלכו קובו נאלץ לצאת למסע ברחבי יפן העתיקה בניסיון לעצור רוח מרושעת אותה זימן בטעות.

שותפיהם הוותיקים של לייקה, פוקוס פיצ'רס, שחררו אתמול טריילר חדש, המעניק לצופים הצצה ראשונה אל כמה מן הדמויות בפעולה, ולשמוע את קאסט הקולות המרשים שנאסף עבור הסרט, כולל רוני מארה, שארליז ת'רון, מת'יו מקונוהי, ג'ורג' טאקיי, ראלף פיאנס וארט פרקינסון. כמו כן, ניתן לשמוע עיבוד מגניב ביותר ל-"While My Guitar Gently Weeps" של הביטלס – מה שמצחיק, הן כיוון שקובו מנגן על כלי יפני עתיק דמוי גיטרה והן כיוון שאחת הדמויות המרכזיות בסרט, הוא הלוחם האגדי, חיפושית.

נראה כי סטודיו לייקה מנצלים היטב את סגנון הדגל שלהם, המשלב סטופמושן וגרפיקה ממוחשבת. קובו נראה לא רק כמו הסרט הכי עוצר נשימה של לייקה עד כה, אבל גם הסרט המרשים ביותר שלהם מבחינה סיפורית.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-19 לאוגוסט.  לאור העובדה שסרטם הקודם של לייקה, "הקופסונים", הופץ בישראל רק בדיבוב לעברית, ניתן לקוות שהגורמים המחליטים, באשר הם, יאפשרו גם לדוברי האנגלית בינינו ליהנות מן הסרט באנגלית המקורית.

https://www.youtube.com/watch?v=p4-6qJzeb3A

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.