תמונה ראשונה מתוך אמונת המתנקש הסרט

ינואר 8, 2016

אמונת המתנקש הסרט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
אמונת המתנקש הסרט קרדיט תמונה: Entertainment Weekly

מייקל פסבנדר הוא קאלום לינץ' בתמונה הראשונה מתוך העיבוד הקולנועי של Assassin's Creed – אמונת המתנקש

כבר ב-2011 סיפרנו לכם על הכוונה להביא את אמונת המתנקש למסך הגדול. כעת הזמן הולך ומבשיל לחזור ולשוחח על הסרט. כיריית פתיחה, שחררה חברת New Rejency תמונה ראשונה  של מייקל פסבנדר, המשחק בתפקיד הראשי ומשמש גם המפיק, כשלצדו מריון קוטילרד. לחובבי משחקי המחשב יש עכשיו רשמית למה לצפות. לסרט, אותו מביים הבמאי האוסטרלי ג'סטין קורזל יש גם תאריך בכורה קצת כואב: 21.12.2016. רק עכשיו סיימנו את דצמבר 2015 – למה, הו למה צריך עכשיו לחכות עוד שנה שלמה?

קצת על המשחק

למי שלא מכיר את סדרת המשחקים, עלילתם מתחילה במאה ה-21, כאשר אדם בשם דזמונד מיילס נחטף על ידי חברה המפתחת מתקן שביכולתו לשחזר את זיכרונותיהם של אבותיו של כל אדם. כאשר החברה מנסה את ההמצאה על מיילס, צפים ועולים בו זיכרונותיו של אלטאיר איבן לא-אחאד, מתנקש בכיר בכת החשישיון, שחי בפלסטינה במאה ה-12. כאשר אחת ממשימות ההתנקשות של אלטאיר משתבשת, המתנקש מסתבך עם הכת אליה הוא משתייך, והוא נאלץ לצאת למסע במהלכו יהיה עליו לבצע מספר התנקשויות ומשימות, כדי להוכיח את עצמו ולהשיב את מעמדו.

דמות מרכזית נוספת במשחק, הוא אציו אודיטורה דה פירנצה, איטלקי בן המאה ה-15, ועוד אחד מאבותיו של מיילס. גם אודיטורה הוא מתנקש מחונן, ואף הוא מפליא לנטרל את יריביו באמנות, וכל זאת תחת מעטה הברדס המזוהה עם המשחק.

עם מכירות של למעלה מ-73 מיליון עותקים, "אמונת המתנקש", סדרת המשחקים של Ubisoft היא אחד הפרנצ'ייזים הפופולריים בכל הזמנים. מלבד זאת, היא אינה זרה לאמצעי מדיה אחרים. מאז יצא המשחק הראשון ב-2007, צמח הפרנצ'ייז והתרחב לספרים, חוברות קומיקס, סרטי אנימציה קצרים ועוד.

אגב, אף על פי שלדברי ז'אן ג'וליין בארונט, מנכ"ל חטיבת הסרטים החדשה של Ubisoft, מיייקל פסבנדר היה הבחירה הראשונה לתפקיד קאלום לינץ', השחקן התוודה לאחרונה בריאיון כי מעולם לא שיחק במשחק עד שהוצע לו התפקיד.

אגב נוסף – אין לכם מה לחפש את קאלום לינץ' במשחקים, משום שהדמות הומצאה במיוחד עבור אמונת המתנקש הסרט. ככל הנראה, דמותו של פסבנדר, לינץ', עוברת תהליך דומה לזה של דסמונד מיילס מן המשחקים ותידרש להביא את מלחמת החברות הסודיות להווה.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.