יומני הערפד – עונה 7

דצמבר 19, 2015

יומני הערפד עונה 7 - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
יומני הערפד עונה 7

העונה השביעית של "יומני הערפד", סדרת הנוער עטורת הפרסים מגיעה ל-HOT3, לצד פרקים חדשים של "זאב צעיר"

מעריצי "יומני הערפד" ("The Vampire Diaries"), דרמת המסתורין של רשת "CW" ו-"Warner Bros" מבית היוצר של קווין וויליאמסון ("צעקה", "דוסון קריק"), הוכו בתדהמה כשגילו שכוכבת הסדרה נינה דוברב החליטה לעזוב בתום העונה הקודמת. אבל החיים, או לפחות החיים שאחרי המוות, חייבים להימשך – ו"יומני הערפד" חוזרת לעונה חדשה, שביעית במספר, בכיכובם של איאן סומרהלדר ופול ווסלי.

הסדרה, המבוססת על סדרת רבי-מכר באותו השם, מאת אל. ג'יי. סמית', אשר עוקבת אחר עיירה קטנה בשם מיסטיק פולס שבווירג'יניה, שישויות על-טבעיות רודפות את רחובותיה מאז הקמתה. בסוף העונה הקודמת נאלץ דיימון סלבטורה (סומרהולדר) לכלוא את אהובתו אלנה (דוברב) בארון קבורה למשך שישים שנה, כדי להציל את חייה של בוני (קאט גרהאם). כעת, הוא ואחיו סטפן (ווסלי) – שמתחיל להתמודד עם רגשותיו העמוקים כלפי קרולין (קנדיס אקולה) – צריכים לאחד שוב כוחות מול אמם, לילי, שמנסה לסכסך ביניהם. העלילה תספק הצצה גם לעתידם של השניים, שלוש שנים קדימה, ולאויבת חדשה-ישנה ששבה לרדוף אותם.

לצדם של ווסלי וסומרהלדר (שאחרי הפרידה מכוכבת הסדרה הפורשת, דוברב, במציאות, נישא השנה לכוכבת "דמדומים" ניקי ריד), מככבים העונה גם סטיבן ר. מקווין ("פיראנה"), זאק רוריג, מייקל טרבינו, מת'יו דיוויס ("לא רק בלונדינית"), מייקל מלרקי ("Raw"), ג'ודי לין או'קיף ("נאש ברידג'ס"), אליזבת' פרגוסון ("היפה והחיה") וסקרלט ביירן (סדרת סרטי "הארי פוטר").

למרות הוותק של הסדרה על המרקע, "יומני הערפד" הייתה השנה אחת מן הזוכות הגדולות של טקס פרסי ה"Teen’s Choice", בהם זכתה בשלושה פרסים מרכזיים, לרבות "סדרת הפנטזיה והעל-טבעי הטובה ביותר". בנוסף, גרפה גם את פרס ה-"People's Choice" השלישי שלה ב-2015, וכבר מועמדת לפרס גם בטקס הקרוב.

 

מי מה מתי?

העונה השביעית של "יומני הערפד" תשודר במסגרת רצועת "שישי על טבעי" של HOT3, החל מה-08.01. במסגרת הרצועה תשוב גם הסדרה "זאב צעיר" לעונתה החמישית , לאחר שיצאה לפגרה לפני מספר חודשים.

יומני הערפד: החל מה-8.1, ימי שישי בשעה 17:15, ב-HOT3

זאב צעיר: ימי שישי ב-18:45 ב-HOT3 וחינם ב-HOT VOD

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.