קובו ושני המיתרים – הסרט החדש של סטודיו לייקה

דצמבר 11, 2015

קובו ושני המיתרים - סרטי אנימציה - הספרייה הפנטסטית

מהסטודיו שהביא לכם את הקסם של "קורליין", "פאראנורמן" ו"הקופסונים", מגיע סיפור חדש – "קובו ושני המיתרים"

סטודיו האנימציה לייקה ומפיצת הסרטים פוקוס חשפו אתמול שתי תמונות של אמנות מסרט האנימציה "קובו ושני המיתרים", אשר צפוי להגיע לבתי הקולנוע ב-19 לאוגוסט, 2016. כעת מגיע גם הטיזר ואם לשפוט לפי שניהם, לא מן הנמנע שהסרט ייכנס לרשימת הצפייה של כל חובבי האנימציה והפנטסיה.

הסרט מהווה את סרט הבכורה של האנימטור הראשי ומנהל הסטודיו בתפקיד הבמאי. מאחורי התסריט עומדים מארק היימס וכריס באטלר (פאראנורמן). את קולו של קובו, הדמות הראשית בסרט, ייתן ארט פרקינסון (ריקון בסדרה, "משחקי הכס"), כשלצדו שמות מרשימים מאוד, ביניהם: ג'ורג' טקאי (מסע בין כוכבים), שארליז ת'רון, ראלף פיינס, רוני מארה ומת'יו מקונוהי.

פוסטר הסרט והתמונה הראשונה שנחשפו

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מאנגלית)

קובו הנבון וטוב הלב (ארט פרקינסון) מתפרנס בקושי, מסיפור סיפורים קסומים לתושבי עיירת החוף בה הוא מתגורר. אך חייו השקטים מתנפצים לרסיסים כאשר הוא מזמן בטעות רוח מיתית מעברו, אשר תוקפת מן השמיים כדי לממש נקמה עתיקת יומין. כעת במנוסה, קובו חובר לקוף (שארליז ת'רון) וחיפושית (מת'יו מקונוהי), ויוצא למסע רווי תלאות כדי להציל את משפחתו ולפתור את התעלומה של אביו המנוח, הסמוראי הגדול ביותר שידע העולם. בעזרת השימיסן שלו – כלי נגינה קסום – על קובו להילחם באלים ובמפלצות, כולל מלך הירח הנקמני (ראלף פיינס), האחיות התאומות המרושעות (רוני מארה), לפצח את סוד המורשת שלו ולאחד את משפחתו ואת גורלו ההירואי.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.