כמון, מכשף שיודע המון

דצמבר 10, 2015

כמון - מכשף שיודע המון - ספרי ילדים - הספרייה פנטסטית

סופרת הפנטסיה לילדים, אשכר ארבליך-בריפמן שבה עם ספר חדש בסדרת עולם המכשפים, הפעם עם כַּמּוֹן, מְכַשֵּׁף שֶׁיּוֹדֵעַ הָמוֹן

אשכר ארבליך-בריפמן היא סופרת ילדים ונוער הידועה, בין השאר, בהספק הפנומנלי שלה. עד היום פרסמה כ-30 ספרים, ביניהם סדרת ווינטר בלו ילדת פיות, אמרלד ילדת פיות וסיפורים מווינדירסט. "כמון, מכשף שיודע המון" הוא הספר השביעי בסדרת "עולם המכשפים" הפונה לקהל של ילדים בשלב ראשית הקריאה. ספריה זכו לפרסים רבים, נמכרו במאות אלפי עותקים ונקראו על ידי מאות אלפי צעירים. כמו כן השתתפה הסדרה במצעד הספרים של משרד החינוך.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

כַּמּוֹן הוּא יֶלֶד־מְכַשֵּׁף נָבוֹן בִּמְיֻחָד. הוּא מַכִּיר אֶת כָּל הַכְּשָׁפִים וְאֶת כָּל הַשִּׁקּוּיִים, וְיוֹדֵעַ אֶת פֵּרוּשָׁם שֶׁל כָּל הַמֻּנָּחִים הֲכִי מְסֻבָּכִים. רַק דָּבָר אֶחָד כַּמּוֹן לֹא יוֹדֵעַ: לַעֲשׂוֹת חַיִּים.

כִּי אֵיךְ הוּא יָכוֹל לֶאֱכֹל תּוֹלְעֵי מֶשִׁי מְסֻכָּרוֹת כְּשֶׁהוּא יוֹדֵעַ שֶׁעֹדֶף סֻכָּר גּוֹרֵם לְמַחֲלַת הַסֻּכַּרְזִיטוּס־לִימְפוֹצִיטוּס הָאֲיֻמָּה? אוֹ לְשַׂחֵק עִם חַד־קֶרֶן כְּשֶׁבְּיָדָיו פָּתוּחַ הַכֶּרֶךְ הַשְּׁלִישִׁי בִּטְרִילוֹגְיַת תּוֹרַת הַכֶּשֶׁף וְהַכִּשּׁוּף?

אַט־אַט חֲבֵרָיו שֶׁל כַּמּוֹן מִתְרַחֲקִים מִמֶּנּוּ, וַאֲפִלּוּ הוֹרָיו מַתְחִילִים לַחְשׁשׁ שֶׁאוּלַי בְּנָם פָּשׁוּט חָכָם מִדַּי.

מִי יְלַמֵּד אֶת כַּמּוֹן שֶׁלֹּא אֶת כָּל עֻבְדּוֹת הַחַיִּים אֶפְשָׁר לִמְצֹא בִּסְפָרִים?

 

למידע נוסף על ארבליך בריפמן ועל ספריה, בקרו באתר הבית שלה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.