אינדיאנה ג'ונס 5

נובמבר 27, 2015

אינדיאנה ג'ונס 5 - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

האם הריסון פורד יחזור לגלם את דמותו של הארכיאולוג המפורסם בעולם? תלוי את מי שואלים

גדלתם על אינדיאנה ג'ונס? שרדתם את הסרט הרביעי שיש הטוענים שהתרחש? נשארתם עם טעם של עוד? ובכן, יכול להיות שעוד תהיה לכם הזדמנות, כי "אינדיאנה ג'ונס 5" נמצא בשלבי הפקה ראשוניים. כך לפחות לפי דיסני, הבעלים החדשים של לוקספילם ולפי לוקספילם עצמם.

מתי הסרט יצא אל הפועל? זאת כבר שאלה אחרת, כי בינתיים אפילו תסריט אין ואינדיאנה, או לפחות הריסון פורד, השחקן שגילם אותו עד כה, לא נהייה צעיר יותר… כל זאת בהנחה שהשחקן בן ה-73 בכלל ירצה להשתתף בסרט אקשן חדש, שצפוי להיות תובעני למדיי בכל הנוגע לדרישות פיזיות. ובכן, כאשר נשאל לאחרונה לגבי דעתו על סרט חמישי בפרנצ'ייז, השיב "אוה, כן. כן, אשמח לעשות עוד אינדיאנה ג'ונס" לדבריו, "דמות שיש לה היסטוריה ופוטנציאל, סוג של סרט טוב וקופצני לקהל, סטיבן ספילברג כבמאי – מה יש לא לאהוב?"

אולם כעת נשאלת השאלה, לא רק אם פורד ירצה לחזור לתפקיד, אלא אם לוקס-דיסני ירצו אותו שוב. בכל זאת… יש גבול, כך ניתן לקוות. לפי אתר סינמה בלנד, כריס פראט הוא מועמד ראשי להחליף את פורד. פראט עצמו לא אישר עדיין את החדשות הללו, אך ספילברג כבר הביע עניין לשוב לפרנצ'ייז "בהנחה שיוצע תסריט שישביע את רצונו."

 

פראט או פורד, נראה שאינדיאנה ג'ונס 5 בדרך. אנחנו נמשיך לעדכן, אבל בינתיים, אתם מוזמנים לגלוש לאתר הרשמי של אינדיאנה ג'ונס, כדי לקבל את מנת הפדורה היומית.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.