וונדר וומן יוצאת לדרך!

נובמבר 25, 2015

וונדר וומן 2017 - גל גדות - הספרייה הפנטסטית
התמונה באדיבות Warner Bros.

האחים וורנר הודיעו על תחילת ההפקה של סרט "וונדר וומן" עצמאי, בכיכובה של גל גדות.

לפני ארבעה ימים החלו צילומי הסרט הראשונים של "וונדר וומן" והם צפויים להתקיים בבריטניה, בצרפת ובאיטליה. הסרט לו ציפו רבים, מופק על ידי האחים וורנר, כאשר בתפקיד דיאנה פרינס – הלוא היא אשת-חיל – מככבת השחקנית הישראלית, גל גדות. על ההפקה הראשונה המציבה את נסיכת האמזונות של DC בסרט משלה אמון הבמאי פאטי ג'נקינס.  לצדה של גדות יככב גם כריס פיין (סרטי "מסע בין כוכבים" החדשים), בתפקיד קפטן סטיב טרבור.

הופעת הבכורה של הדמות תתקיים כבר באביב הקרוב, ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", אבל כדי לצפות בסרט החדש, תצטרכו לחכות עד מועד צאתו לאקרנים המתוכננת ל-2017. הסרט מבוסס כמובן על דמויות הקומיקס אותן המציא ויליאם מולטון מרסטון, המופיעות בחוברות בהוצאת DC Entertainment. האחים וורנר יהיו אחראים גם על הפצתו ברחבי העולם.

כדי להבטיח שהסרט יצא כמו שצריך אספה ההפקה צוות מרשים גם מאחורי המצלמה, מרשים לא פחות מן השחקנים שיעמדו מולה. אל ג'נקינס מצטרף מת'יו ג'נסן (כרוניקל, ארבעת המופלאים, משחקי הכס) בתור מנהל הצילומים. מעצבת ההפקה אלינה בונטו (אמילי, אירוסים ארוכים מאוד, פאן) וכן מעצבת התלבושות זוכת פרס האוסקר לינדי המינג (טרילוגיית "האביר האפל"). את הסרט יערוך העורך זוכה פרס האוסקר מרטין וולש (שיקגו, ג'ק ריאן: גיוס הצללים, וי פור ונדטה).

בתמונה המצורפת – גל גדות בתפקיד וונדרוומן, כפי שתופיע בסרט שבכיכובה.

גל גדות וונדרוומן 2017 - הספרייה הפנטסטית
התמונה באדיבות Warner Bros.
ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.