הטריילר הראשון של וורקראפט הסרט יצא

נובמבר 6, 2015

וורקראפט הסרט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

לאחר המתנה מורטת עצבים, הטריילר הראשון של וורקראפט הסרט שוחרר לאוויר העולם.

כבר שנים ארוכות שהעיבוד הקולנועי של משחק המחשב המצליח, וורקראפט הסרט, נמצא בלימבו של הפקה. חובבי המשחק והעולם שנבנה סביבו עקבו בדריכות אחר התפתחויות, עד שנודע שהפרויקט אכן מתקיים. בקומיק.קון 2015 היו האירועים ושאר התכנים הקשורים של הסרט מן המבוקשים ביותר בכנס. ברי המזל שהצליחו להשתחל לאירועים זכו לצפות בקדימון, וההשערה הייתה כי גם שאר העולם יזכה לעשות זאת לאחר החשיפה בכנס. אלא שאז הקדימון נגנז והוטל עליו איסור פרסום חמור… עד עכשיו.

 

קצת על הסרט והטריילר שלו

אולפני Legendary Pictures והבמאי דאנקן ג'ונס, אשר עומדים מאחורי הסרט כבר חשפו ב-2014 במסגרת כנס של Blizzard הצצה ראשונה אל הסרט, אולם הצופים הוזהרו שלא לחשוף דבר מן הקליפ והחשאיות נשמרה בקנאות. דליפה קצרת מועד של הטריילר נבלמה ביעילות תוך שעות ספורות, ללא זכר. לכן זאת היא ההזדמנות הראשונה עבור מרבית העולם לקבל טעימה מן הסרט שצפוי לצאת לאקרנים ביוני 2016.

בסרט, אשר נמצא כעת בשלבי פוסט פרודקשן מתקדמים, מגלמים את דמויות המשחק הפופולרי שחקנים כגון בן פוסטר, טובי קבל, דומיניק קופר, טראביס פימל ורוב קז'ינסקי.

 

בקרו באתר הבית של וורקראפט

בקרו באתר הסרט

 

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.