אליס מבעד למראה 2016 – טריילר ראשון

נובמבר 6, 2015

אליס מבעד למראה 2016 - טים ברטון - הספרייה הפנטסטית

רק בחודש שעבר כתבנו לכם על סרט ההמשך להרפתקאותיה של אליס בארץ הפלאות, וכבר יש טריילר ראשון

אי אז, ב-2010, יצא סרטם של טים ברטון ודיסני, עיבוד קולנועי חדש לאליס בארץ הפלאות. עבור חובבי ברטון רבים, זה היה גם הזמן להודות שהבמאי הפופולרי פשוט איבד את זה. עבור אחרים, זה היה סרט מרהיב מבחינה ויזואלית, גם אם לא, אעפס, מרתק מבחינה עלילתית. אך עבור הוליווד ודיסני, היה הסרט מיזם רווחי והיווה את יריית הפתיחה לסדרה ארוכה של סרטי אגדות וספרי ילדים. מבחינת דיסני, הסרט גם הצדיק יציאה למסע שעדיין לא הגיע אל קצו – להפיק את כל הקלסיקות המצוירות של אולפני העכבר כסרטי לייב אקשן.

בינינו, לא סביר להניח ש"מבעד למראה" יהיה הרבה יותר מממתק לעיניים לחובבי סרטים וכאב ראש לחובבי לואיס קרול. אבל אתמול יצא לרשת הטריילר הראשון לסרט ואיזה ממתק ויזואלי שזה הולך להיות! אליס לעבור מבעד למראה ולנחות במסכי הקולנוע ב-27.05.2016

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מדיסני)

בסרט זה, אליס  (מיה וסיקובסקה) שבה אל עולם האי-גיון שמתחת לאדמה ונודדת בחזרה בזמן על מנת להציל את הכובען המטורף. הסרט, בו שוב מככבים ג'וני דפ, אן האת'וויי, הלנה בונהם קרטר וקולותיהם של אלן ריקמן, סטיבן פריי, מייקל שין וטימותי ספול, יציג לסיפור עוד מספר דמויות חדשות, ביניהן זניק הייטופ (ריס איפנס) – אביו של הכובען המטרף, והזמן עצמו (סשה ברון כהן) – יצור משונה שחציו אדם, חציו שעון.

צפייה נעימה!

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.