עוד ניל גיימן בדרך למסך

נובמבר 5, 2015

ניל גיימן - בשורות טובות - הספרייה הפנטסטית

מעיבוד קולנועי ל"סנדמן" דרך עיבוד טלוויזיוני ל"אלים אמריקאים" וכעת גם עיבוד קולנועי "למרבה המזל, החלב" וסדרה חדשה על בסיס סיפוריו הקצרים, נראה שאנו בדרך לעידן גיימן

סופר הפנטסיה, ניל גיימן, אינו חדש לסרטים ולסדרות שנוצרים בעקבות יצירתו, אבל כעת נראה שאנחנו ממש בדרך ל"עידן גיימן". פיקסלים רבים כבר נשפכו בנושא העיבוד הקולנועי המתוכנן לסדרת הקומיקס "הסנדמן", שהביאה לגיימן את התהילה. גם על העיבוד הטלוויזיוני של "אלים אמריקאים" (שצילומיו צפויים להתחיל במרץ הקרוב, תודה ששאלתם) כתבנו ושמענו לא מעט. אבל כעת במסדרונות האולפנים ובתיבות הדוא"ל של עיתונאים מתחילים דיבורים על מיני-סדרת טלוויזיה חדשה שתיקרא "Neil Gaiman's Likely Stories". הסדרה צפויה לעבד כמה מסיפוריו הקצרים של גיימן, אף על פי שהסיפורים שייבחרו עדיין אינם ידועים.

Trigger Warning - Neil Gaiman - The Fantastic Library
אוסף הסיפורים האחרון של ניל גיימן: Trigger Warning

את הסדרה יביימו איאן פורסית' וג'יין פולארד, עבור ערוץ Sky Arts. קשה לדמיין מאיזה אוסף ייבחרו הסיפורים, כשמדובר בסופר שנודע במיוחד בסיפוריו הקצרים עטורי הפרסים. בין אוספי הסיפורים שלו: Angels and Visitations (1993), Smoke and Mirrors (1998), Fragile Things (2006) ומן השנה האחרונה – (Trigger Warning (2015. כמו כן, ישנם עוד אינספור סיפורים של גיימן, אשר הופיעו באנתולוגיות סיפורים ובמגזינים שונים.

למרבה המזל, החלב - ספרי ילדים - הספרייה הפנטסטית
הוצאת הכורסא (2014)

לא שבעתם עדיין מן הגיימן הגיימן הזה? תשמחו לשמוע כי גם ספר הילדים שלו, "למרבה המזל, החלב", שתורגם לעברית על ידי דידי חנוך וראה אור בהוצאת הכורסא, צפוי להפוך לסרט קולנוע באורך מלא. אם לא די בכך, הרי שנראה כרגע כי בסרט, שישלב אנימציה ולייב אקשן, יככב, ככל הנראה, ג'וני דפ. את הפרויקט הזה צפוי לביים אדגר רייט, בשיתוף הצוות שהביא לכם את "סרט הלגו".

כן, בסך הכול נראה שלגיימן, מספר הסיפורים הפופולרי, ולצבאות מעריציו ומעריצותיו צפויה תקופה פורה ומעניינת במיוחד.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.