יום בחזרה לעתיד ב-yes

אוקטובר 21, 2015

יום בחזרה לעתיד - סרטי מדע בדיוני - הספרייה הפנטסטית

"למקום אליו אנחנו נוסעים לא צריך כבישים!"' אמר דוק, למרטי "בסרט בחזרה לעתיד 2", אבל מרתון של הטרילוגיה – צריך גם צריך!

היום, ה-21.10.15 – התאריך אליו נסעו מרטי מקפליי, דוק וג'ניפר במכונית הדלוריאן המעופפת בסרט "בחזרה לעתיד 2". משנת 1985 הישר אל עבר העתיד, 30 שנה קדימה. אם הפייסבוק שלכם לא מוצף בידיעות ובדיחות בנושא, כנראה שאין לכם פייסבוק.
למי שממש חי מתחת לאבן (או פשוט לא נולד בזמן הנכון), "בחזרה לעתיד" היא טרילוגיה של סרטי מדע בדיוני מלאי הומור ופעולה, אותה הפיק הבמאי המפורסם דאז, סטיבן ספילברג, אי אז בשנות ה-80. בתפקידים הראשיים, מרטי מקפ'ליי וד"ר אמט בראון (דוק), כיכבו מייקל ג'יי פוקס וכריסטופר לויד, בהתאמה.
הסרטים מגוללים את הרפתקאותיהם של מרטי בן ה-17, שמוצא עצמו נוסע בזמן, באמצעות מכונת זמן, אותה המציא חברו, ד"ר אמט בראון. השניים נוסעים אל העבר והעתיד ובעיקר מנסים לתקן הפרעות אותן גרמו הם עצמם ברצף הזמן ובחייהם.
21.10.2015 וליתר דיוק, בשעה 16:29 בטרילוגיה מציעה סקייטבורד מרחף, מכוניות שנוסעות בשמיים, נעליים שנשרכות לבד, פיצה בקוטר ס"מ שגדלה במיקרו ועוד שלל המצאות. אז נכון שאין לנו את כל אלה, אבל אנחנו בהחלט יכולים לצפות בטרילוגיית הסרטים ולנסוע בזמן, בחזרה ל-1985.

לרגל התאריך המיוחד, תשדר yes מרתון עם כל סרטי בחזרה לעתיד- עכשיו, ב-VOD הקרוב לשלטכם!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.