גאווה ודעה קדומה וזומבים – טריילר ראשון

אוקטובר 10, 2015

גאווה דעה קדומה וזומבים - סרטי זומבים - הספרייה הפנטסטית

הטריילר הראשון של "גאווה ודעה קדומה וזומבים" מציב את גיבורות ספרה המפורסם של ג'יין אוסטן מול האל-מתים

לפני כשלוש שנים, כשיצא לאקרנים הסרט, "אברהם לינקולן: צייד ערפדים", המבוסס על ספרו של סת' גראהם סמית', הוא התגלה כאכזבה. הסרט פשוט לא הצליח להעביר אל המסך את ההנאה שבשילוב בין אחת הדמויות המוכרות והמוערכות ביותר בהיסטוריה עם עלילה משוגעת, שכוללת השתלטות של ערפדים על האומה החדשה. כל זה, לא מנע מהוליווד להמשיך הישר להפקה של ספר נוסף פרי עטו של הסופר – "גאווה ודעה קדומה וזומבים".

כעת, במיוחד לקראת האלווין המתקרב, בסוף החודש, שוחרר לרשת טריילר ראשון לסרט. נראה שהשחקנים והשחקניות מבלים ונהנים מאוד מתפקידיהם. זאת כבר התחלה טובה. לא בטוח כמה הסרט יעבור בסופו של דבר את המסך הגדול, אבל די בטוח כי בדומה לקודמו, גם הסרט הזה ייתגלה ככיף גדול לצפייה במסגרות אחרות.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי)

"גאווה ודעה קדומה וזומבים" הוא טוויסט רענן על ספרה האהוב של ג'יין אוסטן. מגפה מסתורית התפשטה באנגליה של המאה ה-19, אדמתה מתמלאת באל-מתים והגיבורה הממולחת, אליזבת בנת היא מסטרית באמנויות לחימה. על אליזבת ומר דארסי להשאיר בצד דעות קדומות אישיות וחברתיות ולהתאחד על שדה הקרב ספוג הדם, כדי לפתור את הארץ מאימת הזומבים ולגלות את אהבת האמת שלהם זה לזו.

 

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.