אליס מבעד למראה הסרט 2016

אוקטובר 10, 2015

אליס מבעד למראה 2016 - טים ברטון - הספרייה הפנטסטית

ג'וני דפ והחבר'ה חוזרים אל ארץ הפלאות עם עיבוד קולנועי ל"מבעד למראה", ספר ההמשך להרפתקאותיה של אליס

שש שנים לאחר העיבוד של טים ברטון ל"אליס בארץ הפלאות", שב הצוות אל ארץ הפלאות של לואיס קרול, על מנת לטוות סיפור חדש שכל קשר בינו ליצירתו של הסופר מקרי בהחלט. אף על פי שהפעם מחליף את מקומו של ברטון הבמאי ג'יימס בובין, מעורבות שאר הקאסט המקורי והמחויבות לשמירה על אופי העולם הוויזואלי אותו יצר ברטון ב-2010, מבטיחים שהסרט יהיה חוויה קולנועית משוגעת ומעוצבת היטב.

למי ששכח, או לא ידע, העיבוד של ברטון ל"אליס בארץ הפלאות" התקבל בזמנו עם ביקורות מעורבות. לצורך השוואה, זהו ככל הנראה "ההוביט" של 2010 – רבים לא אהבו אותו, אך הדבר לא מנע ממנו לגרוף כמיליארד דולר בהכנסות ברחבי העולם. יכול להיות שזאת הסיבה שהסרט זכה להמשכון, אך לא עם ברטון בהגאים.

כעת, מעניין לדעת האם נזכה בפסקול חדש של דני אלפמן כחלק מן החבילה.

 

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מדיסני)

בסרט זה, אליס  (מיה וסיקובסקה) שבה אל עולם האי-גיון שמתחת לאדמה ונודדת בחזרה בזמן על מנת להציל את הכובען המטורף. הסרט, בו שוב מככבים ג'וני דפ, אן האת'וויי, הלנה בונהם קרטר וקולותיהם של אלן ריקמן, סטיבן פריי, מייקל שין וטימותי ספול, יציג לסיפור עוד מספר דמויות חדשות, ביניהן זניק הייטופ (ריס איפנס) – אביו של הכובען המטרף, והזמן עצמו (סשה ברון כהן) – יצור משונה שחציו אדם, חציו שעון.

אליס צפויה לעבור מבעד למראה ואל מסכי הקולנוע ב-27.05.2016

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.