פרס האינדי קומיקס הראשון 2016

ספטמבר 4, 2015

פרס האינדי קומיקס הראשון - מגזין הקמיקס האירופי - הספרייה הפנטסטית

פרס חדש, מטעם מגזין הקומיקס האירופי, שואף להעניק את הכבוד הראוי ליוצרי קומיקס אינדי ברחבי העולם, וגם אתם יכולים!

ימים ספורים נשארו עד להשקת קמפיין המנויים של מגזין הקומיקס האירופי בקיקסטארטר, שגם יציג את הפרס השנתי הראשון לקומיקס אינדי – הפרס היחיד של התעשייה לכותרי קומיקס שפורסמו באופן עצמאי. הפרסים פתוחים ליוצרים עצמאיים ולמו"לים ברחבי הולם, אשר מפיקים קומיקס באמצעות גיוס המונים באנגלית, איטלקית, ספרדית, פורטוגזית, דנית ובעקבות התערבות של עבדכם הנאמן, גם… עברית. מגזין הקומיקס מקבל כעת מועמדים שמומנו או פרסמו באופן עצמאי בין ה-1 לספטמבר ועד ל-30 לספטמבר, 2015.

ניתן להיכנס לתחרות באמצעות תמיכה בפרויקט המימון. אין צורך להגיש את הקומיקס המוכן במועד ההרשמה, ניתן להגישו בהמשך. עמוד הפרויקט וההרשמה יעלה לאוויר ב-10 לספטמבר, 2015. עלות הרשמה מוקדמת לתחרות היא 15 £ (בהמשך יעלו דמי ההרשמה ל-20 £).

מגזין הקומיקס האירופי שם לעצמו למטרה לספק לקוראים את כל המידע בדבר יצירות הקומיקס האינדי הכי טובות. רבים מן היוצרים הנחשבים ביותר בענף בחרו להימנע מחתימה על חוזים מגבילים של מו"לים מרכזיים, ובחרו להביא את עבודתם לקהל הרחב בתור מוציאים לאור עצמאיים. ישנם אלפי פרויקטים של קומיקס, אשר מתחילים את דרכם במסגרת גיוס בקיקסטארטר, אינדיגוגו ופלטפורמות אחרות מדי שנה: חלקם מצליחים לצאת לאור, חלקם נכשלים. כך או כך, התוצאה היא כותרי קומיקס בעלי סיפורים, אמנות, אסטרטגיה שיווקית וסרטים, כולם באיכות גבוהה.

פרס האינדי קומיקס נועד להביא הכרה רבה יותר ליצירות קומיקס ראויות, שנותרות לעתים קרובות ללא קל וקהל מספקים. מגזין הקומיקס האירופי יביא אותם לתשומת ליבם של קוראיו, של משווקים ושל אוהבי קומיקס בכל רחבי העולם. כל יוצרי קומיקס האינדי, הוצאות קטנות ויוצרי קומיקס בהוצאה פרטים זכאים להירשם.

 

פרס האינדי קומיקס הראשון - קומיקס - הספרייה הפנטסטית
מי יזכה בפרס האינדי קומיקס הראשון?

הזוכה בפרס יקבל:

  • גביע של פרס האינדי קומיקס
  • אייטם וריאיון בגיליון מרץ של מגזין הקומיקס האירופי
  • עמוד פרסום חינם בגיליון יוני
  • עמוד פרסום חינם בגיליון ספטמבר

 

פרטים נוספים ניתן לקבל ישירות מאתר ההוצאה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.