שמו של הספר הזה הוא סוד

אוגוסט 31, 2015

 כנרת זמורה ביתן הביאו לישראל ספר מיוחד והרשו לנו לספר לכם רק ששמו של הספר הזה הוא סוד. שמו של הספר הזה הוא סוד - פסבדונימוס בוש - הספרייה הפנטסטית

אנחנו גם לא אמורים לגלות לכם שהוא נכתב על ידי פסבדונימוס בוש

אם תתעקשו, נוכל לגלות לכם בנוסף לכך ש"שמו של הספר הזה הוא סוד", שהוא הראשון מבין חמישה ספרים שראו אור בארה"ב, כאשר כל ספר מציין את אחד מחמשת החושים. הספר הראשון בסדרה פורסם בארה"ב ב-2007 ומאז זכה לפרסים ולתשבחות רבים.

הספר הסודי מגולל את הרפתקאותיהם של שני ילדים, קאס (קיצור של קסנדרה) ומקס-ארנסט (אירוך של מקס), אשר חוקרים את מותו המסתורי של קוסם מקומי בשם פיאטרו ברגמו. הספר מלא הומור, כמו גם רגשות אשם של הסופר האלמוני על כך שהוא מגלה את סודות המקרה ומזכיר מאוד את הסגנון הכללי של לימוני סניקט, רק עם פחות מורבידיות ויותר נונסנס.

בדומה לספרי ילדים ונוער מצליחים רבים, גם ספרי סדרה זו עוסקים לא מעט בבילוש ובפיענוח פשעים, בשילוב של אלמנטים קסומים מעולם הפנטסיה. ואם כבר מדברים על כך, השמועות מספרות שפסבדונימוס בוש הוא בעצם סופר בשם רפאל סימון.

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

אני מזהיר אתכם!

אל תעקבו אחרי קס ומקס ארנסט!

הם מנסים לפתור תעלוה מסתורית שמעורבים בה קוסם מת, ילד מחונן, קרקס אפל וכשפים עתיקים.

אבל אם בכל זאת החלטתם לצאת בעקבותיהם, תיזהרו מאנשים עם כפפות, ובמיוחד מהזוג המוזר – גברת מ' ודוקטור ל'! אם הם יגלו שאתם יודעים הכול, החיים שלכם בסכנה!

והעיקר – אל תדברו על זה עם אף אחד…

תשמרו את הספר הזה בסוד!

 

(כדי שתדעו להיזהר לא להיכנס אליו)

 

שמו של הספר הזה הוא סוד

הסדרה הסודית (ספר 1)

מאת פסבדונימוס בוש

תרגום מאנגלית: ארז אשרוב

הוצאת כנרת זמורה ביתן (2015)

327 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.