מרתון שר הטבעות וההוביט ב-yes

אוגוסט 13, 2015

טרילוגיית שר הטבעות - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

yes ישדרו בסוף שבוע אחד את כל סרטי "שר הטבעות" ו"ההוביט", כולל בכורה טלוויזיונית של "ההוביט: קרב חמשת הצבאות"

התייאשתם מחום יולי-אוגוסט? רוצים לברוח מהעיר ולראות הרים (ואז למצוא מקום שקט לסיים את ספרכם…)? ערוץ yes2 צפוי לקחת את צופיו בסוף השבוע הבא (שישי ושבת, 21-22/8, משעות הצהריים) לסופשבוע גדוש פנטסיה בארץ התיכונה. שם ממתינים גמדים, אורקים, קוסמים, אלפים (או עלפים, או בני לילית), עצים מהלכים, נשרים ענקיים, וכמובן, הרבה הוביטים, גולום אחד אבל עם פיצול אישיות ונופים מלאי הוד ועוצרי נשימה.

עיבודיו של פיטר ג'קסון להרפתקאותיהם של ההוביטים, בילבו ופרודו, כפי שתוארו בספריו המופתיים של ג'.ר.ר. טולקין, היו ללהיטים ששינו את פני הקולנוע כפי שאנו מכירים אותו כיום. על הדרך, הם גם הניבו ליוצריהם כשישה מיליארד דולר, 11 אוסקרים ושלל פרסים נוספים, ועזרו לפלס את דרכו של ז'אנר הפנטסיה אל המיינסטרים.

כעת, משהסרטים באו וחלפו מן המסך הגדול, מגיע תורה של הטלוויזיה. במשך סוף שבוע אפי אחד ישודרו ב-yes2 כל עיבודיו של פיטר ג'קסון לספריו של טולקין. ביום שישי (21.08) ישודרו כל סרטי טרילוגיית "שר הטבעות" ובביום שבת (22.08) כל סרטי טרילוגיית "ההוביט", לרבות הקרנת בכורה של הפרק האחרון – "ההוביט: קרב חמשת הצבאות". כעת תוכלו לצפות בסרטים בנוחות ביתכם (כיאה להוביטים) וללא 3D (כיאה לבני אדם).

 

בכורה: ההוביט: קרב חמשת הצבאות | The Hobbit: The Battle of the Five Armies

 

 

במאי: פיטר ג'קסון. ארה"ב/ניו זילנד, 2014

שחקנים: מרטין פרימן, אורלנדו בלום, איאן מק'קלן, איידן טרנר, לוק אוונס, אוונג'לין לילי, קייט בלאנשט ו-כריסטופר לי (שהלך לעולמו השנה)

 

תקציר

מרתון של ששת סרטי הארץ התיכונה של פיטר ג'קסון, על פי ספריו של טולקין, יגיע לסיומו האפי, עם הפרק החותם את טרילוגיית "ההוביט".

הקרב האפי בין הטוב והרע מגיע לשיאו במלחמה אדירת ממדים. לאחר שהדרקון הובס, התבצרו הגמדים בתוך ההר משם גורשו לפני שנים, אך גם האלפים ובני האדם חומדים את האוצר העצום שנמצא שם. הגעתו של סאורון וצבא האימים האכזרי שלו מכריח את כל הצדדים להתאחד כנגד כוחות האופל ולנצח במלחמה שתשנה את הכול.

 

ערוץ: yes2

מועד שידור: שבת, 22/8, בשעה 22:00

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.