צייד המכשפות האחרון טריילר ראשון

אוגוסט 7, 2015

צייד המכשפות האחרון - טריילר סרט - הספרייה הפנטסטית

בשעה טובה, מגיע הקדימון הראשון של "צייד המכשפות האחרון", סרט הפנטסיה החדש בכיכובו של וין דיזל

אחר סרטו החדש של וין דיזל, "צייד המכשפות האחרון", אנחנו עוקבים כבר בערך מ-2012, בתקופה בה סרטים המבוססים על אגדות ו/או עושים עליהן טוויסט, היו עדיין בשיאם, עד שהגיע "הנזל וגרטל: ציידי מכשפות" ודי עזר לקבור את האופנה הזאת. כבר באותם ימים, לפני ש"הנזל וגרטל" קרה, ההכרזה על "צייד המכשפות" נראתה כמו Moneygrab וכניסיון של Lionsgate להציג סרט מכשפות מתחרה משלהם.

באותם ימים אפילו לא דיווחנו פה על הסרט כי, ובכן, את מי זה בכלל עניין? כאילו שמישהו רוצה לראות עוד "ואן הלסינג", המביך, או עוד "אברהם לינקולן: צייד ערפדים". אלא שאז החלו לקרות כמה דברים מעניינים. ראשית, "הנזל וגרטל" עלה למסכים ונטש אותם בקול ענות חלושה, אבל "צייד המכשפות", כך נראה, נכנס לתרדמת ולא מיהר לצאת, כמצופה מסרט מאניגראב אופייני. שנית, בשלב כלשהו בזמן ההפקה, היא הופסקה והוחזרה לשלב התסריט, כאשר התסריטאית שהוזעקה לשפץ ולשפר את התסריט המקורי של קורי גודמן, היא מליסה וואלאק, שהייתה מועמדת לאוסקר, על התסריט של "מועדון הלקוחות של דאלאס" (לצד קרייג בורטון). ושלישית, גונבה לאוזנינו (ולתא הדוא"ל) ידיעה על כך שסרט המשך לסרט הפנטסיה של דיזל כבר קיבל אור ירוק. כעת רק מחכים לראות אם ביצועי הסרט הראשון יצדיקו את ההשקעה. כל אלה מרמזים על כך ש"צייד המכשפות האחרון" אשכרה מנסה להיות סרט אמיתי ומעניין.

אז על מה הסרט שוב?

וין דיזל מגלם את דמותו של צייד מכשפות בן אלמוות, אשר חובר ליריבתו המושבעת, מכשפה, כדי למנוע מקבוצות המכשפות של ניו יורק לשחרר מגפה שתאיים על האנושות.

בכל מקרה, לאחר זמן רב של השערות, שמועות, מעט תמונות וטיזר קצרצר, מגיע הקדימון המלא הראשון של צייד המכשפות האחרון. מוזמנים לראות ולהחליט האם לצייד המכשפות בן האלמוות מגיע למות, או להמשיך לחיות גם לסרט הבא.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.