הולי בלק שבה לעולם הפיות

אוגוסט 4, 2015

הולי בלק - בני האוור - הספרייה הפנטסטית
תמונה: מתוך כריכת הספר Tithe – A Modern Faerie Tale, מאת הולי בלק

סופרת הפנטסיה הפופולרית, הולי בלק, מחברת "עלילות ספיידרוויק", "מג'יסטריום" וספרים רבים נוספים, תשוב ליצור סדרת ספרים חדשה על עולם הפיות

הולי בלק הודיעה על הפרויקט הבא שלה, לאחר סדרת "מג'יסטריום" אותה היא כותבת עם קסנדרה קלייר, מחברת "בני הנפילים". המדובר בטרילוגיה שתיקרא "The Folk of Air" (בתרגום חופשי: "פיות האוויר" / "עם האוויר") תצלול עמוק אל תוך העולם המסתורי והאפל של הפיות.

יש גם שם ותאריך משוער לספר הראשון: "The Cruel Prince" (בתרגום חופשי: "הנסיך האכזר"), והוא צפוי לצאת בחורף 2018. אז נכון שזה עוד הרבה זמן, אבל לפחות בינתיים יש לחובבי הולי בלק (אני! אני!) עוד לפחות שני ספרים לצפות להם – הספר השני והשלישי בסדרת "מג'יסטריום": "The Copper Gauntlet" (בתרגום חופשי: "כפפת הנחושת") ו-"The Cosmos Blade" (להב היקום).

 

רגע, אז על מה הסדרה החדשה?

סדרת הספרים צפויה לצלול עמוק יותר אל החצרות המוזרות, הנוצצות והזדוניות של הפיות מכפי שהגיעה הסופרת עד כה, כך היא מעידה. במרכז העלילה ניצבת ילדה אנושית צעירה החוזה במותם של הוריה ונחטפת בכוח אל ממלכת הפיות, עם שתי אחיותיה–האחת פיה והשנייה אנושית–שם היא תגדל ויום אחד תילחם כדי לרכוש כוח על הממלכה.

לא יודעים מה אתכם, אבל אנחנו נחכה בקוצר רוח לצלול בעקבות הולי בלק אל ממלכת הפיות. צפו לעדכונים נוספים…

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.