טריילר: הנגיף – עונה 2

יולי 10, 2015

טריילר - הנגיף עונה 2 - הספרייה הפנטסטית

בואו לראות את הטריילר של עונה 2 של "הנגיף", סדרת הערפדים המבוססת על סדרת הספרים של גיירמו דל טורו וצ'אק הוגן

 

"אתם יכולים לצפות לדברים חדשים רבים," מבטיח צ'אק הוגן, שותפו של גיירמו דל טורו ליצירת "הנגיף", לגבי העונה השנייה של הסדרה, שאמורה להיות משודרת ביום ראשון הקרוב ה-12 ליולי. למי שזקוק להסברים, המדובר בסדרת אימה, בה וירוס ערפדים עושה שמות בעיר ניו יורק. לאחר סיום מוצלח של העונה הראשונה, הוגן מספר כי הוא שמח להזדמנות לבקר מחדש בעולם אותו עזר ליצור, הפעם מזווית אחרת, על ידי הוספה של מרכיבים שלא הופיעו בספרים אותם כתב עם דל טורו (שעליהם מבוססת הסדרה).

בעוד שדל טורו די המשיך לדרכו, הוגן ממשיך ללוות את הסדרה כמפיק ומתייחס להבדלים המשמעותיים בין סדרת הטלוויזיה של FX ובין המתרחש בטרילוגיית הספרים. דל טורו עצמו, כשנשאל בנושא, הביע את תמיכתו. מצד אחד, מי שקראו את הספרים יכולים להיות מאוכזבים מאוד מן האופן שבו הסדרה "לא נצמדת לתסריט". מצד שני, זה אומר שאין מעצורים: דמויות שחיו בספרים יכולות למות בסדרה, דמויות שמתו בספרים, יכולות פתאום לחיות ולהיות מרכזיות. כאן, בניגוד, למשל, ל"משחקי הכס" לא יהיו קוראים שיספיילרו את הכול.

ועכשיו, בלי שהות נוספת, אתם מוזמנים/ות לצפות בטריילר הראשון של "הנגיף: עונה 2"!

https://www.youtube.com/watch?v=tFXs4jaw7lo

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.