טריילר ראשון של וורקראפט הסרט – רק בנובמבר

יולי 9, 2015

וורקראפט הסרט - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

וורקראפט הסרט בדרך למסך הגדול, לאחר המתנה מורטת עצבים, נראה שנצטרך לחכות עד נובמבר לטריילר הראשון.

יום חמישי היום, מה שאומר שהחשיפה הגדולה של הסרט Warcraft כבר כמעט כאן. החשיפה אמורה להתרחש במסגרת כנס קומיקון – אחד האירועים הנחשבים ביותר בעולם בתחום תרבות הפנטסיה והמדע הבדיוני. בכל שנה, אלפי חובבים פוקדים את הכנס בסן דיאגו, בתקווה להתרגש עם גילויי הסרטים, הסדרות, הספרים והקומיקס שצפויים לצאת בשנה הקרובה. השנה, כאמור, באי הכנס יזכו לחזות בחשיפה הראשונה של וורקראפט, הסרט, ואתם – לראשונה – הציבור הרחב.

תיקון עריכה: הוא כאן! זהו הטריילר הראשון של וורקראפט.

תיקון עריכה: בניגוד לתחזיות, Legendary Entertainment הודיעו רשמית כי הטריילר לסרט יצא לקהל הרחב רק בנובמבר 2015. אם תהיינה התפתחויות חדשות, נעדכן.

 

Warcraft על רגל אחת

למי שלא מכירים (ברצינות?) Warcraft, או בעברית – וורקראפט, היא סדרה של משחקי מחשב, אותם פיתחה חברת Blizzard Entertainment. המשחק מתרחש בעולם פנטסטי, בו נלחמים בני האדם והאורקים על השליטה בעולם. שלושת המשחקים הראשונים, שהיו פורצי דרך בזכות עצמם, היו בעיקר משחקי אסטרטגיה בזמן אמת, בעוד שהמשחק הרביעי היה לאחד ממשחקי המחשב מרובי המשתתפים המצליחים בעולם. עם השנים, הפך הפרנצ'ייז לתופעה של ממש, שהולידה גם ספרים, קומיקס, דמויות אקשן, משחקי לוח ועוד. אולי דווקא בשל כך נדרש זמן כה רב לסרט באורך מלא לצאת לדרך. איש לא היה רוצה לראות את הסרט הופך לכישלון מהדהד כמו סרטי "מבוכים ודרקונים" שיצאו בזמנו.

 

על הסרט

אולפני Legendary Pictures והבמאי דאנקן ג'ונס, אשר עומדים מאחורי הסרט כבר חשפו ב-2014 במסגרת כנס של Blizzard הצצה ראשונה אל הסרט, אולם הצופים הוזהרו שלא לחסוף דבר מן הקליפ והחשאיות נשמרה עד עכשיו. לכן תהיה זאת ההזדמנות הראשונה עבור מרבית העולם לקבל טעימה ממה שצפוי כאשר הסרט יצא ביוני 2016.

בסרט, אשר נמצא כעת בשלבי פוסט פרודקשן מתקדמים, מגלמים את דמויות המשחק הפופולרי שחקנים כגון בן פוסטר, טובי קבל, דומיניק קופר, טראביס פימל ורוב קז'ינסקי.

 

בקרו באתר הבית של וורקראפט

בקרו באתר הסרט

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.