סדרה של צרות בדרך לנטפליקס

יולי 6, 2015

סדרה של צרות - נטפליקס - הספרייה הפנטסטית

סדרת הספרים האפלולית והמצליחה של דניאל הנדלר, "סדרה של צרות", בדרך להיות סדרה בנטפליקס, והטריילר נראה נפלא!

לכאורה, הספרים בסדרת "סדרה של צרות" לא היו אמורים להצליח. הוריהם של ילדי משפחת בודלייר מתים בשריפה קטלנית, ביתם נהרס כליל – וזה רק בספר הראשון. לאחר מכן, כאילו אין זה מספיק, הדברים רק מידרדרים. כפי ששם הסדרה מעיד, ילדי משפחת בודלר עוברים מצרה לצרה. את כל הצרות הללו מתעד למוני סניקט, שם העט של דניאל הנדלר, אשר גדל והפך לדמות בפני עצמה. אבל על אף הצרות והאסונות הרבים, הסרקזם וההומור המקאברי, 13 הספרים (איך לא) הפכו ללהיט אדיר בקרב קוראים צעירים וצעירים בנפשם, כאחד.

בעקבות הצלחת הספרים, יצא ב-2014 סרט קולנוע בכיכובם של ג'וד לאו וג'ים קארי. על אף שהסרט היה חביב למדיי ואפילו ג'ים קארי היה מצוין בתפקיד הנבל, הסרט לא הצליח להוות את הבסיס לפרנצ'ייז חדש, כפי שקיוו יוצריו. לאחר שנים ארוכות של עיכובים, המשך הסדרה על המסך הגדול ננטש. אלא שהרבה השתנה מאז 2004, ותכניות טלוויזיה כיום מסוגלות להציע דברים שלא היו מסוגלים להציע בעבר. ואכן, התגלה כי נטפליקס החליטו להרים את הכפפה ולהפיק את הספרים כסדרה.

"סדרה של צרות" צפויה להגיע למסכים רק ב-2016, אך בינתיים הגיע אלינו הקדימון הראשון של הסדרה, והוא נראה אפל להפליא ומלווה בשיר של אמנדה פאלמר, האחת והיחידה. התוצאה מצמררת ומענגת כאחד – לפחות עבור מי שאוהבים דברים שכאלה.

תיקון עריכה: כעת ישנם דיבורים על כך שמדובר בטריילר-מעריצים ולא בפרסום רשמי של נטפליקס. מצד אחד, אם זה נכון, חבל. מצד שני, אפילו עוד יותר וואו!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.