כוהני הסערה זקוקים לעזרתכם

יוני 25, 2015

Disciples of the Storm - כוהני הסערה - הספרייה הפנטסטית

חברת Storm Isle Productions השיקה קמפיין מימון המונים להפקת משחק האסטרטגיה, Disciples of the Storm.

כשיצא Netstorm: Islands at War ב-1997, איש לא האמין שקרוב ל-20 שנה אחרי כן, עדיין יהיה חי, בועט ואהוב. כעת, מתוכננת למשחק שיבה מפוארת אל מסכי המחשב, עם השיפורים הטכנולוגיים והשינויים בהרגלי המשחק שנצברו בזמן הזה, אך באותה רוח של המשחק ההוא. קמפיין המימון של "כוהני הסערה" (Disciples of the Storm) הושק לפני כשלושה ימים בלבד, וכבר גרף כבר למעלה מ-2,000 דולר, ואף זכה להיבחר לאחד הקמפיינים המומלצים של קיקסטארטר עצמם. לא רע בשביל סטודיו קטן ועצמאי בתחילת דרכו, שהוקם במטרה להפוך את המשחק המדובר למציאות.

כוהני הסערה - Disciples of the Storm - הספרייה הפנטסטית
עיצובים למשחק, יח"צ

 

על מה המשחק

Desciples of the Storm, או כפי שהוא מתוכנן להיקרא בעברית, "כוהני הסערה", הוא ספק עיבוד מחודש של Netstorm: Islands at War, ספק פרק שלישי בסדרה, ספק משהו חדש לחלוטין. זהו משחק אסטרטגיה מסוג RTS (real Time Strategy), המציע לשחקנים זווית חדשה על קונספט ותיק. השחקנים ימצאו עצמם נלחמים זה בזה בקרב פנטסטי בין יצורים אגדיים, מכונות טכנולוגיות וקסם. העולם בו מתרחש המשחק מתקיים על שברי איים מרחפים, אותם יצטרכו הצדדים לכבוש במטרה לתפוס את הכהן הגדול של השבט היריב ולהקריבו לאל שלהם. המטרה הסופית היא לפתח את השבט, להובילו לשליטה מוחלטת בעולם ולרצות את האל שלהם.

סקרנים לדעת עוד? גם אנחנו. מזל, אם כך, שבמסגרת קמפיין המימון החבר'ה הטובים שמאחורי המשחק הבטיחו לפרסם שלל הצצות אל העיצובים והקונספטים עליהם הם עמלים, וכן הצצות מרתקות אל התהליך שמאחורי הקלעים. בינינו, המבט אל מאחורי הקלעים ואל פיתוח הקונספט של משחקי מחשב כנראה לא פחות מעניין מהם עצמם, כך שגם אם ידכם אינה משגת לתרום הרבה כספית, עדיין תיהנו לעקוב אחר התקדמות הקמפיין.

 

על האנשים שמאחורי המימון והמשחק

Storm Isle Productions הנו סטודיו עצמאי לפיתוח משחקים הממוקם בחוף המזרחי, בארה"ב. כפי ששמו מרמז, הצוות המקצועי התאסף במיוחד לצורך הפקת המשחק החדש. בנוסף, בין אם מתוך הצבעת אמון ובין אם מתוך אהבה למשחק הקלאסי משנות ה-90, חברו אל היוצרים החדשים גם דמויות המפתח שהיו אחראיות על Netstorm: Islands at War. בין חברי הצוות – ג'ים גריר, שהיה שותף ליצירת נטסטורם וכיום מייסד-שותף של חברת המשחקים Kongregate; בוורלי גארלנד, מי שהייתה הארט-דירקטורית המקורית של המשחק; מורגן אוגברן, מעצבת הקונספט, אשר אחראית על המראה המקורי של סביבת המשחק (בוורלי ומורגן עבדו יחד גם על סדרת Ultima).

אל הצוות המקורי הצטרפו גם ניית'ן פביאן, מתכנת מוכשר מ-Longshot Studios, שהיה בין מפתחי המשחק, Torment: Tides of Numenera, עבור חברת InXile Entertainment, וכן צוות הארט המסור של Polywick Studios שהופקדו על יצירת האנימציה והאפקטים. ואם לא די בכך, הרי שיש גם זווית ישראלית למשחק! את פסקול המשחק צפוי לכתוב המלחין אלון קפלן, אשר הפך זה מכבר לגורם מרכזי בתעשיית המשחקים בארץ ואף בחו"ל, ואשר אחראי על פסי קול רבים, ביניהם החידוש למשחק Gold Rush של חברת Sierra.

סרטון הקמפיין

 אז, מוכנים להצטרף אל כוהני הסערה בדרכם לכבוש את העולם? בקרו בעמוד הקמפיין והעניקו תשורות לריצוי האלים!


 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.