מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד: חרב הקיץ

יוני 18, 2015

 

חרב הקיץ - מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד - הספרייה הפנטסטית

חובבי ריק ריירדן, אתם מוכנים לזה? ריירדן חושף את הכריכה וטעימה מ"חרב הקיץ", הספר הראשון בסדרת "מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד"

10 שנים חלפו מאז ריק ריירדן כבש את לבבותיהם ודימיונם של חובבי ספרות נוער ופנטסיה בכל רחבי העולם, עם הספר הראשון בסדרת פרסי ג'קסון, "פרסי ג'קסון וגנב הברק". אבל בזכות דיסני והיפריון, יש לנו עוד משהו לחגוג. אם אתם זוכרים, לפני כשנה, סיפרנו לכם על הסדרה החדשה אותה מתכנן ריירדן לפרסם – "מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד". ובכן, אפשר להגיד כל מיני דברים על ריירדן, אבל אין ספק שהוא איש שעומד במילתו.

באוקטובר הקרוב צפוי לצאת הספר הראשון בסדרה החדשה, "חרב הקיץ" (תרגום משוער של The Sword of Summer). כעת אנחנו שמחים לחשוף בפניכם את הכריכה וטעימת הקריאה הראשונה מתוך הספר החדש.

מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד: חרב הקיץ - ריק ריירדן - הספרייה הפנטסטית
מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד: חרב הקיץ, מאת ריק ריירדן קרדיט תמונה: היפריון, דיסני

תקציר העלילה (בתרגום חופשי מן ההודעה לתקשורת)

מגנוס צ'ייס תמיד היה נער מוטרד. מאז מותה המסתורי של אמו, הוא התגורר לבדו ברחובות בוסטון ושרד באמצעות תושייתו, כשהוא מקפיד להיות צעד אחד לפני המשטרה והשוטרים החמקניים. יום אחד מאתר אותו איש אותו לא פגש מעולם – איש שאמו טענה שהוא מסוכן. האיש מגלה לו סוד בלתי אפשרי: מגנוס הוא בן של אל נורדי. סיפורי המיתולוגיה הנורדית אמתיים. אלי אסגרד מתכוננים למלחמה. טרולים, ענקים ומפלצות גרועות יותר מתחילות לנוע לקראת יום הדין. כדי למנוע את ראגנרוק, על מגנוס לנדוד בתשעת העולמות בחיפוש אחר נשק שאבד לפני אלפי שנים. כאשר מתקפה של ענקי אש מכריחה אותו לבחור בין בטחונו האישי וחייהם של מאות אנשים תמימים, מגנוס מקבל החלטה קטלנית. לפעמים, הדרך היחידה להתחיל חיים חדשים היא למות.

וכעת, כמובטח – הפרק השני מתוך מגנוס צ'ייס ואלי אסגרד: חרב הקיץ (אנגלית)

 

בואו לקרוא את שני הפרקים הראשונים של להב הקיץ (עברית)

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.