סדרת אלים אמריקאים יוצאת לדרך

יוני 16, 2015

tאלים אמריקאים - סדרת הטלוויזיה - הספרייה הפנטסטית

לאחר שנים ארוכות במצב קיפאון תחת HBO, נראה שסדרת "אלים אמריקאים", על בסיס ספרו של ניל גיימן, נכנסת סוף כל סוף להפקה בחברת המדיה STARZ

הדיבורים בדבר סדרת טלוויזיה המבוססת על "אלים אמריקאים", ספרו הפופולרי של ניל גיימן נמשכים כבר לפחות ארבע שנים. בדיוק לפני שנתיים, הפרכנו שמועות על כך שהסדרה קיבלה אור ירוק. יחד עם זאת, העובדה שהזכויות לסדרה נמכרו ל-HBO, האחראית גם על הלהיט ההיסטרי, "משחקי הכס", רק הגבירה את תיאבונם ותקוותיהם של החובבים. אך השנים חלפו וזכר לסדרה אין. בסופו של דבר, הועברה ההפקה לידי חברת המדיה, STARZ וזו החלה לתקתק עניינים.

היום נורתה יריית הפתיחה להבאת הסדרה למסך הקטן, כאשר STARZ העניקה להפקה אור ירוק להתחיל. על ההפקה יהיו אמונים ותיקי הז'אנר בריאן פולר (חניבעל, גיבורים) ומייקל גרין (גיבורים), שגם יכתבו את התסריט. כמו כן, יקבלו השניים עזרה ממפיק שלישי – אחד בשם ניל גיימן. לפי הודעת החברה, הפקת הסדרה תחל ברגע שהרשת תמצא ליהוק מתאים לתפקיד הדמות הראשית, צל.

 

ולמי שצריכים תזכורת או הסברים על מה מדובר:

 

עלילת הספר (מגב הכריכה)

הסערה קרבה…

האיש המכונה צל בילה שלוש שנים בכלא, הוריד את הראש וישב את הזמן שלו. כל מה שהוא רצה לעשות היה לחזור לזרועותיה האוהבות של אשתו ולהתררחק מצרות לשארית חייו. אבל ימם ספורים לפני מועד שחרורו הוא מגלה שאשתו נהרגה בתאונה, ועולמו הופך למקום קר יותר.

בטיסה חזרה הביתה ללוויה פוגש צל אדם מזוקן, המכנה את עצמו מר וונסדי. וונסדיי, נוכל ונבל על פי הגדרתו העצמית, מציע לצל עבודה. וצל, שאין לו עוד מה להפסיד, מקבל את ההצעה.

אבל העבודה בשירות וונסדיי המסתורי אינה נטולת מחיר, וצל מבין עד מהרה שתפקידו במזימותיו של וונסדיי יהיה מסוכן בהרבה מכפי שהיה יכול להעלות על דעתו. הוא מסתבך בעולם של סודות ויוצא למסע פרוע, שבו הוא פוגשש, בין השאר, את צ'רנובוג הרצחני, את מר ננסי השובב ואת איסטר היפהפייה – שכולם, כך נדמה, יודעים על צל יותר משיודע הוא עצמו. צל עתיד ללמוד שהעבר אינו מת, שלכולם (לרבות אשתו המנוחה) יש סודות, ושעל הכף מוטל יותר מכפי שמישהו יכול לדמיין. מכל אבריהם מאיימת לפרוץ סערה אדירה. עד מהרה ייסחפו וונסדיי וצל לסכסוך שימיו כימי האנונושת עצמה. שכן מתחת לפני השטח השלווים של חיי היום-יום ניטשת מלחמה – והפרס הוא נפשה של אמריקה ונשמתה.

(הוצאת אופוס, 2001. מאנגלית: רחביה ברמן)

כעת, כאשר הידיעות בדבר הסדרה אכן מבוססות, כמובן שנמשיך לעדכן אתכם בהתפתחויות.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.