שבוע סרטי מיאזאקי ב-yes

יוני 13, 2015

המסע המופלא - הייאו מיאזאקי - הספרייה הפנטסטית

 

סטודיו ג'יבלי אולי כבר לא פעיל, אבל זה לא מונע מ-yes לחגוג 30 שנה לסטודיו של אמן האנימציה היפני, הייאו מיאזאקי, עם שבוע הקרנות מיוחד

בשנה שעברה הודיע גאון האנימציה היפנית הייאו מיאזאקי על פרישתו מתעשיית הסרטים. בהמשך, הכריז טושיו סוזוקי, אחד ממנהלי סטודיו ג'יבלי לצדו של מיאזאקי, על הפסקת פעילותו של אולפן האנימציה המפואר ועטור הפרסים, לפחות באופן זמני. החודש, במקביל לחגיגות 30 שנה לסטודיו ג'יבלי, חברת yes תקדיש בערוצי הסרטים שלה שבוע לסרטיו של רב האמן הנפלא. בכל יום ישודר סרט אחר של מיאזאקי וסטודיו ג'יבלי – בשעות הצהריים, בגרסה מדובבת לעברית בערוץ yes5, ובשעות הערב בגרסה היפנית המקורית ב-yes3.

בין הסרטים שישודרו יהיו "השכן הקסום שלי טוטורו", "הנסיכה מונונוקי" (ישודר בצהריים בדיבוב לאנגלית ב-yes2), "הטירה הנעה", "פוניו על הצוק ליד הים", סרטו האחרון של המאסטר "הרוח העולה" ו"המסע המופלא" שזיכה אותו בפרס האוסקר וישודר כחלק מהמשבצת החדשה של yes5 "שישי משפחתי – סרטים שכיף לראות ביחד".

ערוצים: yes3 ו-yes5

מועדי שידור: ראשון עד שבת, 14-20/6, בצהריים בעברית, ובערב בשפת המקור

 

צפייה נעימה!

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.