האביר משבע הממלכות

מאי 26, 2015

האביר משבע הממלכות - ג'ורג' ר.ר. מרטין - הספרייה הפנטסטית

מתגעגעגים לשבע הממלכות? לא יכולים לחכות לספר הבא של משחקי הכס? זה הזמן להכיר את "האביר משבע הממלכות"

רבות דובר על מהירות הכתיבה של ג'ורג' ר.ר. מרטין. ככל הנראה, ישנם כמה מעריצים קצת מתוסכלים, שטיפ-טיפה חוששים שבקצב הנוכחי, מרטין ילך לעולמו בטרם יסיים את סדרת הפנטסיה האפית שלו. בכל מקרה, אין הרבה מה לעשות לגבי זה, אלא לחכות (או להתלונן בפני הסופר ולחזות בו הורג את טיריון). אך אם אנו לא יכולים ללכת קדימה בעלילה, לפחות נוכל ללכת אחורה. זה בדיוק מה שמציע "האביר משבע הממלכות", אשר צפוי לצאת בהוצאת אופוס, לקראת שבוע הספר הקרוב.

הספר החדש מזמין את הקוראים לשוב מאה שנה לפני האירועים הפותחים את סדרת "שיר של אש ושל קרח", לימים בהם שושלת טארגאריין עדיין בשלטון וניתן לראות דרקונים עפים בשמי שבע הממלכות.

 

תקציר העלילה

עלילת "אביר משבע הממלכות" מתרחשת כמאה שנים לפני עלילות משחקי הכס. הספר כולל את שלושת הסיפורים הראשונים בסדרת הסיפורים של דאנק ואג. הסיפורים מעולם לא אוגדו לספר אחד וכמה מהם רואים אור לראשונה בשפה העברית. עלילת הספר מתרחשת בעידן שלטון שושלת טארגאריין השולטת בכס הברזל, עידן שבו אנשים ראו בחייהם את מותו של הדרקון האחרון.

לפני טיריון לאניסטר ופודריק פיין, היו דאנק ואג. סר דאנקן הגבוה הוא אביר לא משוח אמיץ אבל עדיין צעיר ותמים. דאנקן מתנשא גבוה מעל יריביו, אך הוא חסר ניסיון ואינו תככן. אל מסעותיו מתלווה אג, נושא כלים צעיר, המסתיר סוד מאדונו ומשאר הממלכה. בממלכת ווסטרוז שבה הכבוד הוא מצרך נדיר, שני גיבורים אלו יתמודדו עם ההשלכות ההרסניות של מרד האש השחורה ויתחילו שרשרת של מאורעות אשר יניעו את גלגלי ההיסטוריה לעבר ייעודה של שושלת טארגאריין.

 

בואו לקרוא את הפרק הראשון של האביר משבע הממלכות לפני כולם!

האביר משבע הממלכות
מאת: ג'ורג' ר. ר. מרטין
הוצאת אופוס (2015)

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.