טריילר חדש לסרט "פן"

מאי 25, 2015

פיטר פן 2015 - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

לאחר המתנה ארוכה מגיע הטריילר השני לסרט "פן", אשר צפוי להגיע למסכינו ביולי הקרוב.

לפני חצי שנה בדיוק, סיפרנו לכם על עיבוד חדש של "פיטר פן", בשם Pan. על עיבוד זה אמון  הבימאי ג'ו רייט ("כפרה", "גאווה ודעה קדומה"), על פי תסריט של ג'ייסון פוקס. כעת, כשבכורת הסרט קרובה מתמיד, מגיע גם הטריילר השני, אשר מציג תמונה נרחבת יותר של הפרשנות החדשה של ארץ לעולם-לא ושל הדמויות המוכרות והאהובות. כפי ששיערנו בידיעה מלפני מספר חודשים, מתברר כי הסרט אכן יהיה מעין פריקוול לסיפור המוכר ויציג את תחילת דרכן של הדמויות.

לחובבי המוסיקה, פסקול הסרט הולחן על ידי דאריו מריאנלי.

 

תקציר עלילת הסרט

פיטר (לוי מילר) הוא ילד שובב בן 12, עם משיכה בלתי ניתנת לריסון למעשי מרד. אבל בבית היתומים העגום בו הוא גר כל חייו – התכונות האלה לא ממש תופסות. ואז, בלילה מופלא אחד – פיטר עובר מבית היתומים לעולם פנטסטי שבו פיראטים, לוחמים ופיות, ושמו "ארץ לעולם לא". פיטר משתתף בהרפתקאות מדהימות ונלחם בקרבות של חיים ומוות, בזמן שהוא מנסה לגלות את הסוד אודות אמו, שנטשה אותו בבית היתומים לפני זמן רב. במקביל, הוא מנסה למצוא את מקומו בארץ הקסומה. יחד עם טייגר לילי (רוני מארה) וחבר חדש בשם ג'יימס הוק (גארט הדלאנד), הוא מנסה להביס שחור-זקן, הפיראט המרושע (יו ג'קמן), כדי להציל את "ארץ לעולם לא" ולגלות את ייעודו האמיתי – להפוך לגיבור שיהיה לנצח מוכר בתור פיטר פן.

 

פן צפוי לנחות בישראל ב-08.10.2015

בקרו באתר הסרט לפרטים נוספים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.