אליפות ישראל ב-League of Legends 2015

מאי 23, 2015

אליפות League of Legends 2015 - הספרייה הפנטסטית
כל הזכויות שמורות LoL Israel

באוגוסט יתקיים אירוע הגיימינג התחרותי הגדול של השנה: אליפות ישראל ב-League of Legends, בה שתי הקבוצות הטובות ביותר בארץ יפגשו, ורק אחת תזכה בפרס הגדול!

מוקדם יותר החודש, התקהלה קבוצה של כמאה אנשים נרגשים על מנת באולמות יס-פלאנט בראשון לציון על מנת להכריז באופן רשמי על "אליפות ישראל ב-League of Legends 2015" – האירוע השנתי של קהילת League of Legends ישראל.

'אליפות ישראל ב-League of Legends' היא אירוע הגיימינג הגדול ביותר בישראל. האירוע יציג את גמר גביע המדינה ב-LoL, בו ישחקו שתי הקבוצות הטובות ביותר בארץ מול קהל חי של כ-600 מעריצים ברי מזל שיצליחו לזכות בכרטיס באולם עצמו. כמו כן, יתקיים במקום פסטיבל גיימינג ייחודי, ובו דוכני מכירה של מרצ'נדייס ומוצרי אספנות, ציוד גיימינג מתקדם, ועמדות התנסות והדגמה במגוון של אטרקציות הקשורות לגיימינג (כגון: עמדות משחק, Oculus Rift ועוד). בנוסף, תתקיים גם תחרות תחפושות ("קוספליי"), נושאת פרסים כספיים, מהגדולות שנראו בישראל.

 

התחלות צנועות

אליפות ישראל ב-League of Legends נוסדה ב-2012 ומאורגנת מדי שנה על ידי LoL-ישראל ובשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי. בעת ההכרזה על התחרות הראשונה, עמדה קופת הפרסים על כ-750 ₪. בשנה לאחר מכן, כבר כללה קופת הפרס פרסים וירטואליים בשווי 1000 ₪. כמו כן, זכו המנצחים בטיסה ואירוח ברומניה לשם השתתפות באחת מאליפויות העולם הגדולות ביותר בספורט האלקטרוני – ה-IeSF World Championship. ב-2014 התקיימה התחרות במסגרת אליפות ישראל והפכה לחגיגה של ממש, עם פסטיבל גיימינג גדול ומרשים. תחרות זו שברה שוב את השיא הקודם, כששווי הפרסים עמד על כ7,300 ₪ – סכום הפרסים הגבוה ביותר בתקופתו.

אליפות ישראל 2015

השנה, 'אליפות ישראל' תשבור את השיא שקבעה בעצמה בשנה שעברה עם קופת פרס בשווי של לא פחות מ-20,000 ₪ – מתוכם 10,000 ₪ יחולקו ככסף והשאר בציוד גיימינג מתקדם.

בעקבות הפופולריות של האירוע בשנים הקודמות זכתה האליפות ליצור שיתופי פעולה וחסויות של כמה מחברות המחשוב והחומרה המובילות בעולם, ביניהן: Asus, Republic of Gamers כנותני חסות ראשיים ו-Logitech ו-AOC כנותני חסות נוספים.

'אליפות ישראל League of Legends 2015' תתקיים ביום רביעי 19 באוגוסט 2015, בהיכל התרבות בת ים, המסוגל להכיל עד 575 מקומות. מכירת הכרטיסים לאירוע תוכרז בהמשך ומתוכננת ליוני. פרטים אודות ההרשמה לאליפות כקבוצה, הרשמה לפעילויות-צד (קוספליי וכו'), וכן רכישת כרטיסים יתפרסמו בהמשך בעמוד הפייסבוק של LoL ישראל ובאתר האירוע הרשמי.

 

לפרטים נוספים בקרו ב:

אתר אליפות ישראל League of Legends

אתר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל

עמוד התחרות בפייסבוק

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.