אמרלד, ילדת-פיות: הילדים האבודים

מאי 17, 2015

אמרלד, ילדת פיות: הילדים האבודים - ספרי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית
כריכת "אמרלד, ילדת פיות: הילדים האבודים" – יח"צ

אמרלד, ילדת הפיות חוזרת בפעם הרביעית, להרפתקה סוחפת ואפלה מתמיד. הפעם עליה לגלות מיהם הילדים האבודים וכיצד תוכל לעצור אותם?

לאוהבי ספריה של סופרת הילדים והנוער, אשכר ארבליך-בריפמן, חביבת הספרייה הפנטסטית, יש סיבה לשמוח! בימים אלה ראה אור "הילדים האבודים", הספר הרביעי בסדרת "אמרלד, ילדת-פיות". ועם כמעט 370 עמודים, אין ספק שמדובר בהרפתקת קריאה ראויה לשמה.

לאחר שבספר הקודם גילתה אמרלד את סוד המאיה והצליחה להציל את ארץ קסם, בספר החדש עליה להתמודד עם יריבים קשים ומורכבים מתמיד – הילדים האבודים, תושבי אי-הילדים, שנמלטו ממנו ודווקא מאוד מרוצים מן החופש שבעולם בני האדם.

 

עלילת הספר (מגב הכריכה)

"את…" מילמל הנער והביט באמרלד הזעירה, המפרפרפת למולו בכנפיה הנוצצות.

"ילדת-פיות," השיבה אמרלד באומץ, "ואתה…?"

"האויב החדש שלך," אמר הנער וחייך חיוך ערמומי.

גשם זלעפות יורד בארץ-קסם ובעולם בני האדם גם יחד ומפר את שגרת החיים. אבל זאת לא הסערה היחידה שפוקדת את שני העולמות: בשכונתה של אמרלד מופיעים שוב ושוב בני נוער מסתוריים שמטרתם אחת: להרוס כל חלקה טובה. כאשר ילדי-הפיות מוזעקים לארץ-קסם לישיבת חירום, האמת מתחילה להתברר: תושבי אי-הילדים הקסום נמלטו לעולם בני האדם והם לא מתכוונים לחזור. מי הילדים האלה? מה הקשר בינם לבין הפיות? ואיך אפשר לעצור את מסע ההרס שפתחו בו?

הילדים האבודים הוא הספר הרביעי בסדרת הפנטזיה  אמרלד, ילדת-פיות, המתרחשת בעולמה של ווינטר בלו. הסדרה התקבלה באהבה על ידי קוראים ותיקים וחדשים כאחד, וזכתה להצלחה רבה.

 

על המחברת

אשכר ארבליך-בריפמן היא סופרת ילדים ונוער ישראלית, שפרסמה עד היום קרוב לשלושים ספרים, ביניהם סדרת "ווינטר בלו, ילדת פיות" וסדרת "סיפורים מווינדידסט.  היא גרה עם משפחתה על גבול יערות הכרמל ואוהבת לשוטט בטבע הקרוב לביתה. בהשראת נופי ביתה בראה בספריה עולמות פנטסטיים, עשירים בנופים מלאי יופי ובשלל יצורים דמיוניים. סדרת ספריה "ווינטר בלו, ילדת-פיות" זכתה במאות אלפי קוראים וספריה היו לרבי מכר. בסדרת ההמשך, "אמרלד, ילדת-פיות", אשכר מחזירה את קוראיה לביקור מחודש ומרגש בעולם הפיות הקסום שבראה.

כאחת מן החברות הוותיקות של הספרייה הפנטסטית, אשכר אף התארחה אצלנו מספר פעמים לראיונות ארוכים ומרתקים  (לדעתנו). אתם מוזמנים לקרוא אותם עד שתוכלו להניח את ידיכם על ספרה החדש.

 

אמרלד, ילדת-פיות: הילדים האבודים

סדרת אמרלד, ילדת-פיות

מאת: אשכר ארבליך בריפמן

הוצאת כנרת (2015)

367 עמודים

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.