חדשות "ציידי הצללים"

מאי 3, 2015

ציידי הצללים - בני הנפילים - הספרייה הפנטסטית

צוות סדרת "ציידי הצללים" של ABC ממשיך להתרחב, עם ליהוקים חדשים לתפקידיהם של סיימון ואיזבל.

רשת ABC  ממשיכה להוסיף חברים לצוות סדרת "ציידי הצללים" שלה, עם צמד ליהוקים חדשים ומסקרנים לשני תפקידים ראשיים. חברי הצוות החדשים הם אלברטו רוסנדה, שיגלם את  סיימון, חברה הטוב של קליירי, ואמרוד טוביה בתור איזבל לייטווד, כך לפי הודעה של הרשת לעיתונות, אתמול. משמעות הדבר, היא שכרגע, יש לנו את ג'ייס (דומיניק שרווד), את סיימון ואת איזבל. נותרו עוד לא מעט תפקידים ראשיים ללהק, אבל שאלת השאלות היא, כמובן, מי תגלם את קליירי?

אנו, בספרייה הפנטסטית, נוסיף לעדכן אתכם, כמובן.

בינתיים שוחררה לרשת גם תגובתו של ג'יימי קמפבל באוור, האקס של לילי קולינס ומי שגילם את ג'ייס בסרט, "עיר של עצמות" הכושל מ-2013. להזכירכם, הכוונה המקורית הייתה להפיק סדרה של סרטים, והאור הירוק לסרט השני כבר ניתן, למרות ביצועי הסרט החלשים (רק 90 מיליון דולר בכל העולם). אך לבסוף התחרטו המפיקים ובחרו לגנוז את המיזם. תחת זאת, הוחלט להעביר את עיבוד ספריה של קסנדרה קלייר למסך הקטן. לדברי השחקן הבריטי ב-Digital Spy, הוא היה עצוב לשמוע שמיזם סדרת הסרטים נגנז, אך הוא נהנה ליצור את הסרט בו השתתף.

"כמובן שהייתי מאוכזב, הייתי משקר אם הייתי אומר שלא", אמר. "קיבלנו אור ירוק לסרט השני. אני חושב שמיקום, תזמון וכל מיני שיקולים שונים הובילו להחלטה. הצלחנו טוב, אבל לא ממש טוב. הייתי שמח לחזור ולשחק את התפקיד אבל בשבילי העבודה הזו רכשה יותר מאשר קהל חובבים יותר גדול – היא רכשה לי קבוצה איתנה של חברים. זה מה שלקחתי מהחוויה. אם כבר, זו הייתה אחת העבודות שהכי אנצור לתמיד".

כאשר נשאל אם סדרת הטלוויזיה תוכל להצליח יותר מהקולנוע, השיב:

"כן, אני מניח. לא דיברתי עם קסנדרה קלייר, המחברת, או עם אף אחד מ-ABC – שאני מאמין שמעלים את התכנית. יכול להיות שזה יתאים יותר, יכול להיות שזה יהיה הצלחה יותר גדולה.

"זאת תקופה מאוד מאתגרת לאמנויות, כך שאתה חייב להפיק משהו ממש שונה. אתה צריך להביא משהו שגורם לאנשים לשבת מרותקים ולבלוט. משחקי הכס היה גורם שינוי מאוד גדול מהבחינה הזאת, כך שניתן לקוות שעכשיו עולם האמנות הולך ליצור משהו ממש טוב".

אז, האם אלברטו רוסנדה ואמרוד טוביה מתאים לתפקידיהם? שפטו בעצמם! אלו הם שני קטעי וידיאו בהם השניים פונים לראשונה לחובבים.

אמרוד טוביה

https://www.youtube.com/watch?v=WzqA0vRIHko

אלברטו רוסנדה

https://www.youtube.com/watch?v=0FSoUFX3uwM

ולסיום סיומת, דומיניק שרווד

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.