צייד המכשפות האחרון – טיזר ראשון

אפריל 29, 2015

 

צייד המכשפות האחרון - וין דיזל - הספרייה הפנטסטית
וין דיזל כצייד מכשפות בן אלמוות

וין דיזל צפוי לשוב לאקרנים בחורף הקרוב בסרט אקשן-פנטזיה חדש – צייד המכשפות האחרון, והטיזר כבר כאן

"צייד המכשפות האחרון" נכנס לנו לרדאר אי אז ב-2012, כאשר פורסם דבר הפקתו. נמנענו מלכתוב עליו, כי ובכן, וין דיזל… פנטזיה… והימים היו ימי "הנזל וגרטל: ציידי מכשפות" הכושל. בקיצור לא תקופה טובה לסרטים על מכשפות ועל ציידיהן. מאז אותם ימים ראשונים הבמאי הראשון, טימור בקממבטוב (שביים גם את "אברהם לינקולן: צייד הערפדים", המטופש), הוחלף בברק אייזנר. גם התסריט הראשון של קורי גודמן שוכתב, על ידי ד. וו הארפר ומילסה וואלאק.

צייד המכשפות האחרון - פוסטר סרט - הספרייה הפנטסטית
פוסטר הסרט

עלילת הסרט (בתרגום חופשי)

צייד מכשפות בן אלמוות נדרש לחצוץ בין שבטי המכשפות של ניו יורק ובין מטרתן להשמיד את האנושות באמצעות מגיפה נוראה. כדי להצליח במשימתו, עליו לשתף פעולה עם מכשפה יפת-מראה, משהו שמעולם לא חשב שיעשה.

האם "צייד המכשפות האחרון" יצליח לקסום לקהל ולא יילך בדרכם של "הנזל וגרטל", או "הבן השביעי"? בקרוב יגיע הקדימון המלא ואולי נהיה יותר חכמים. בינתיים, צפייה נעימה בטיזר הקצרצר שנחשף ביממה האחרונה ובקדימון שנחשף ממש לפני שעות ספורות.

הטיזר הראשון

צפו בקדימון המלא

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.