תיקי דרזדן של ג'ים בוצ'ר יצאו בעברית

אפריל 28, 2015

חזית סערה - תיקי דרזדן - הספרייה הפנטסטית

בתחילה, הייתה סדרת ספרים מצליחה, אחר כך גם סדרת טלוויזיה, משחקים וקהילת מעריצים. עכשיו "תיקי דרזדן" מגיעים לישראל

הוצאת יניב חשפה השבוע כי בכוונתה להוציא לאור את "חזית סערה", הספר הראשון בסדרת "תיקי דרזדן", מאת ג'ים בוצ'ר. "תיקי דרזדן" היא סדרת פנטזיה אורבנית / מותחן בלשי, המתרחשת ברחובות שיקגו, ובמרכזה, מכשף בלש בשם הארי דרזדן.

 

מפרסום ההוצאה

העולם, כך מתברר, מלא בדברים מוזרים וקסומים – ורובם לא משתלבים היטב עם בני אדם. זה השלב שבו הארי נקרא לדגל. כי הארי הוא הכי טוב במה שהוא עושה, ולא רק בגלל שהוא היחיד שעושה את זה. כאשר משטרת שיקגו נתקלת במקרים בהם היכולות האנושיות של בלשיה אינן מספקות מענה, הארי דרזדן מתבקש לתת תשובות.

אבל גם להארי יש בעיה. העסקים יגעים והפרנסה – היא אינה מצויה בשפע. בלשון המעטה. אז מטבע הדברים, כאשר המשטרה קוראת לו כדי להתייעץ במקרה של רצח כפול מזוויע שבוצע בעזרת כישוף שחור, הארי רואה סימני דולר מול עיניו.

אבל מאחורי כל כישוף שחור, יש גם מכשף שחור. וכעת המכשף יודע את שמו של הארי. ואז הדברים מתחילים … להסתבך.

כישוף – זה עלול להרוג אותך.

 

על המחבר

ג'ים בוצ'ר, יליד ארה"ב, נולד ב-1971. בילדותו, בזמן שהיה חולה, הכירו לו אחיותיו הגדולות את "שר הטבעות" וספרי מדע בדיוני, וכך גילה בוצ'ר ז'נרים אלו. אהבתו זו שניצתה, הובילה גם לרצונו להיות סופר. בתחילה, ניסה את מזלו ככותב פנטזיה קלאסית בסגנון טולקין ולואיס, אך כל ניסיונותיו לפרסם את עבודתו זו נכשלו. רק בשנות ה-90, כשהיה כבר בן 25 הגיעה לכתוב על קורותיו של מכשף מקצועי בשם הארי דרזדן, המתגורר ופועל בשיקגו בת זמננו.

השאר, בניגוד למה שאומרים, דווקא לא היה היסטוריה. בוצ'ר נאבק לפרסם את שלושת ספרי "דרזדן", ונדרשו עוד ארבע שנים בטרם הצליח להוציא לאור את הראשון. כנראה שמאמציו של בוצ'ר השתלמו לבסוף מכיוון שהספר הפך להיות הראשון מבין לא פחות מ-15. סדרת "תיקי דרזדן" זכתה להצלחה בינלאומית, ואף עובדה לסדרת טלוויזיה, לקומיקס, למשחק-תפקידים ועוד. הא-הא!

 

כשהארי בא לישראל

כעת, כאמור, "תיקי דרזדן" צפויים לעשות עלייה, באדיבות הוצאת יניב, המתמחה בספרי פנטזיה ומד"ב, בתרגומה של ורד טוכטרמן.

"חזית סערה" צפוי לראות אור ב-31/05/2015, אך המכירה המוקדמת שלו צפויה להתחיל כבר בשבוע הבא. במסגרת המכירה המוקדמת ועד לצאתו של הספר לאור, תוכלו לרכוש אותו ב-42 ש"ח במקום 66 ₪ – הנחה של 36 אחוז!

בקרו באתר הבית של ג'ים בוצ'ר

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.