נבחר ג'ייס לסדרת הטלוויזיה "ציידי הצללים"

אפריל 25, 2015

דומיניק שרווד - ציידי הצללים - הספרייה הפנטסטית

מאז נודע על מעבר "בני הנפילים" מן המסך הגדול לטלוויזיה, כל חובבי סדרת הספרים ביקשו לדעת מי יגלמו את הדמויות הראשיות. כעת, החדשות מתחילות לזרום.

כאשר יצא הסרט "עיר של עצמות" אל המסכים ב-2013, לאחר המתנה ארוכה ונלהבת של המעריצים, הוא התקבל בקרירות על ידי הצופים והמבקרים, כאחד. כתוצאה מביצועיו המאכזבים בבתי הקולנוע, סרט ההמשך, "עיר של אפר", הוקפא. לאור העובדה שהזמן עובר והשחקנים לא נהיים יותר צעירים, כנראה שלצמיתות.

במקום לנטוש לחלוטין את המיזם, החליטו את המפיקים לשנות כיוון ולעבד את סדרת ספריה של קסנדרה קלייר לסדרת טלוויזיה בשם "ציידי הצללים". מאז פורסמה הידיעה, חובבי וחובבות הסדרה ביקשו לגלות מי יגלמו את דמויותיהם של קליירי פריי, ג'ייס ווילנד וחבריהם. ובכן, ככל שהזמן עובר וההפקה קורמת עור וגידים, הפרטים מתחילים לזרום. כרגע, אין עדיין מידע רשמי לגבי השחקנית שנבחרה לתפקידה הראשי, אך כעת אנו יודעים שהשחקן אשר נבחר להחליף את ג'יימי קמפבל באוור ולגלם את דמותו של ג'ייס הוא דומיניק שרווד, כוכב "האקדמיה לערפדים".

שרווד יגלם את צייד הצללים החתיך והנרקסיסטי ומושא אהבתה של קליירי. הודעה זו אושרה על ידי ABC  בהודעה לתקשורת. הסדרה לא תמשיך את אירועי הסרט, אלא תתחיל מההתחלה. סביר להניח שפרטים נוספים ישוחררו בקרוב מאוד, שכן הפקת הסדרה צפויה להתחיל בטורונטו במאי הקרוב.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.