דרקונים: המרוץ אל הקצה

אפריל 21, 2015

דרקונים: המרוץ אל הקצה - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

מתגעגעים להיקאפ, הוויקינג הממציאן ולחברו, הדרקון שום-שן? אנחנו בהחלט כן! איזה מזל שבקרוב נוכל לצפות שוב בהרפתקאותיהם החדשות!

ב-2010 אולפני דרימוורקס הביאו לנו עולם פנטסטי חדש לאהוב – עולם מלא בשניים מן הדברים שהכי מציתים את הדמיון: ויקינגים ודרקונים. "הדרקון הראשון שלי" היה ללהיט ענק והוליד אינספור מיזמים נלווים, ביניהם סדרת טלוויזיה ואפילו הצגה חיה. למרות ההצלחה הרבה של הסרט הראשון, רק ב-2014 זכו הצופים לסרט המשך באורך מלא. ומה לגבי הסרט השלישי, המתוכנן לסגור את מיזם הסרטים? הוא מתוכנן לצאת לאקרנים רק ב-2018. לא רוצים לחכות עד אז? גם אנחנו!

לכן, החדשות על כך שהיקאפ וחברו הדרקון, שום-שן, חוזרים בעונה חדשה סדרת הטלוויזיה מבית דרימוורקס כל כך מרגשות. העונה החדשה תיקרא: דרקונים: המרוץ אל הקצה ועלילתה ממשיכה ומתואמת עם אירועי הסרטים. היקאפ וחבריו הוויקינגים הצעירים מציבים לעצמם מטרה: לחקור עולמות חדשים ומוזרים, לחפש דרקונים כמוהם לא נראו ולהביא לסיומה של המלחמה בין הוויקינגים והדרקונים, אחת ולתמיד.

כל הפרקים צפויים להגיע ל-Netflix, החל מה-26 ליוני, ולא מן הנמנע שיהיו זמינים בדרכים אחרות גם עבור הצופים בישראל.

בינתיים, עד שיוני יגיע, אתם מוזמנים ליהנות מן הקדימון החדש.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.