ארץ המחר – Tomorrowland

פברואר 20, 2015

ארץ המחר - טומורולנד - הספרייה הפנטסטית

לאחר ההצלחה העצומה של "שודדי הקאריביים", מגיע תורה של "ארץ המחר" מדיסנילנד להפוך מאטרקציה בפארק למיזם קולנועי עתיר תקציב

 

בין שלל הפרסומות היקרות להחריד שהוצגו בסופרבול לאחרונה היה גם הקדימון ל"ארץ המחר" (תרגום חופשי של Tomorrowland) של הבימאי בראד בירד, אשר מתוכנן לצאת לאקרנים בסוף מאי, השנה. במרכז העלילה גאון ונערה בת-עשרה, אשר מוצאים את דרכם אל מקום מסתורי ומופלא בשם ארץ המחר, בו הכול אפשרי. את ההשראה לסרט שאבו שוב אולפני העכבר מפארק השעשועים, דיסנילנד.

"ארץ המחר", אשר פתחה את דלתותיה לקהל לראשונה ב-1955, היא עוד אחת מהמצאותיו של וולט דיסני. במרוצת השנים ידעה האטרקציה תהפוכות ושינויים רבים, בהתאם לתקציבים שעמדו ברשות הפארק ולחזון העתיד, אשר השתנה מאוד ב-60 השנים שחלפו מאז פתיחתו. לא מן הנמנע כי דיסני מעוניינים שהאטרקציה הידועה מדיסנילנד תמשוך קהלים לסרט, בעוד הסרט – במידה ויצליח – יפיח חיים מחודשים באטרקציה, כפי שהיה המקרה עם "שודדי הקאריביים".

על התסריט אמונים דיימון לינדלוף (התסריטאי והשותף ליצירת הסדרה "אבודים") ובראד בירד, על פי סיפור מאת לינדלוף, בירד וג'ף ג'נסן. כיאה לאטרקציה מפארק השעשועים המפורסם בעולם, "ארץ המחר" מבטיח לקחת את הצופים למסע רצוף ריגושים והרפתקאות במחוזות ובממדים כמוהם לא נראו.

 

תקציר העלילה

מזוכה שני פרסי אוסקר, בראד בירד, מגיעה הרפתקת המתח המטלטלת –"עולם המחר", בכיכובו של זוכה פרס האקדמיה, ג'ורג' קלוני. קשורים זה לזה בגורל משותף, פרנק (ג'ורג' קלוני) – לשעבר ילד-גאון, מפוכח ואבוד, וקאסי (בריט רוברטסון), בת-עשרה מבריקה ואופטימיסטית בעלת סקרנות למדעים, יוצאים למשימה רצופת סכנות, כדי לגלות את סודותיו של מקום מסתורי איפשהו בזמן ובחלל, אשר ידוע רק כ"ארץ המחר". מה שעליהם לעשות שם משנה את העולם – ואותם – לנצח.

 

בקרו באתר הרשמי של עולם המחר

בואו לבקר בעולם המחר באתר המיוחד

עולם המחר

בכורה עולמית: 22.05.2015

בכורה בארץ: יעודכן בהמשך

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.