אימפריית הדממה 2 – הפרוור שמעבר לכוכבים

פברואר 19, 2015

אימפריית הדממה 2 - הפרוור שמעבר לכוכבים - הספרייה הפנטסטית

אימפריית הדממה – הפרוור שמבר לכוכבים הוא הספר השני בסדרת הפנטזיה המצליחה לנוער.

לפני כחמישה חודשים סיפרנו לכם על צאתו של "משחק המקומות הנסתרים", הספר הראשון בסדרת פנטסיה חדשה, בשם "אימפריית הדממה". אם אהבתם את הספר הראשון ואם תהיתם לגבי המשך הרפתקאותיהם של בריאן וגרגורי, תוכלו לשוב ולפגוש אותם בספר השני בסדרה, "הפרוור שמעבר לכוכבים".

פרט מעניין הוא, שבעוד הספר הראשון בסדרה, "משחק המקומות הנסתרים" ראה אור באנגלית ב-2004, הספר השני ראה אור רק ב-2010, שש שנים אחר-כך. מעניין מדוע לקח למ"ט אנדרסון זמן רב כל כך להשלים את הספר השני והאם ההמתנה הממושכת הייתה מוצדקת. בכל מקרה, הסירו דאגה מלבכם. כפי שחובבי הספר הראשון לא היו צריכים לחכות אפילו שישה חודשים להמשך, כך (מבחינת הכתיבה לפחות) לא יצטרכו לחכות גם לספרים הבאים. לאחר אותה הפסקה ממושכת, הקפיד אנדרסון להוציא ספר כל שנה, עד לסיום הספר הרביעי, כך שהספר האחרון ראה אור ב-2012.

 

 

תקציר העלילה (מגב הכריכה)

משהו מוזר מאוד מתרחש בוורמונט. זה לא "משחק המקומות הנסתרים" – את זה בריאן וגרגורי כבר עברו בהרפתקה הקודמת. אבל עדיין… יצורים מפחידים רודפים אחריהם ופרודנס, בת דודו ההרפתקנית של גרגורי נעלמה. כשבריאן וגרגורי מגיעים לפרוור בוורמונט כדי לחפש את פרודנס, הם מגלים שדברים רבים אינם כפי שהיו: הזמן הפסיק לפעול כרגיל ובלילות משהו אורב בין הבתים ומעלים אנשים. מעבר לפרוור המצמרר מתרחש קרב גדול בהרבה – קרב בין שתי אימפריות רפאים שאינן נחות לרגע. הדברים המוזרים הופכים מסוכנם יותר מרגע לרגע ומאיימים על שלום הפרוור, המדינה כולה, ואפילו העולם עצמו. בריאן וגרגורי הם היחידים שיכולים לעצור אותם.

 

בקרו באתר הבית של מ"ט אנדרסון

 

הפרוור שמעבר לכוכבים (The Suburb Beyond the Stars)

סדרת: אימפריית הדממה (Book Two of the Norumbegan Quartet)

מאת מ"ט אנדרסון

תרגום מאנגלית חנה בן-צבי גורן

הוצאת דני ספרים (2015)

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.