הודלף: הקדימון של "פסגת הארגמן"

פברואר 13, 2015

פסגת הארגמן - סרטי אימה - הספרייה הפנטסטית

הקדימון של Crimson Peak, סרט הפנטסיה הגותית החדש של גיירמו דל טורו אמור היה לצאת לרשת רק ביום שלישי, אך הודלף כבר היום.

איזו דרך טובה יותר לקנח את יום שישי ה-13, מאשר עם הקדימון הראשון של סרט הפנטסיה הגותית של הבמאי גיירמו דל טורו, Crimson Peak (פסגת הארגמן, בתרגום שלי). לכאורה, הקדימון היה אמור לצאת להפצה רק ביום שלישי, אך הודלף על ידי גורם לא ידוע, בגרסה פחות איכותית, כבר הערב. יכול להיות שהקדימון באמת הודלף, אך בהתחשב בתאריך הסימבולי, יום שישי ה-13, סביר יותר להניח שזהו רק תרגיל שיווקי המהווה את יריית הפתיחה במסע הפרסום לקראת הסרט הגותי.

עם צוות שחקנים עטור כוכבים ובהם ג'סיקה צ'סטיין וטום הידלסטון, זהו ללא ספק אחד הסרטים לו חובבי הז'אנר ויצירותיו של דל טורו הכי מצפים. למי שלא עשה אחד ועוד אחד, דל טורו הוא היוצרים העסוקים והפורים ביותר בהוליווד, כיום, והביא לנו את הלבוי, בלייד, המבוך של פאן, סדרת הטלוויזיה – הנגיף ועוד.

בהתאם למוסכמות הז'אנר ממנו הוא שואב את השראתו, "קרימסון פיק" מתרחש באחוזה עתיקה בצפון אנגליה, במאה ה-19. סופרת בשם אדית קושינג (מיה ווסיקובסקה) מתאהבת בתומס שארפ (טום הידלסטון, הזכור בעיקר כדמותו של לוקי), אך מגלה בהדרגה כי בעלה החדש אינו מי שהוא נראה.

הסרט צפוי לצאת לאקרנים ב-16 באוקטובר, 2015.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.