האישה בשחור: מלאך המוות

פברואר 13, 2015

האישה בשחור: מלאך המוות - סרטי אימה - הספרייה הפנטסטית

שובה של האישה בשחור – שלוש שנים לאחר הסרט הראשון, בכיכובו של דניאל רדקליף, חוזרת האישה בשחור למסך הגדול

 

ב-2012 דניאל רדקליף השאיר מאחוריו את תפקיד הילד הקוסם, אשר הביא לו את תהילתו והצטרף לתפקיד הראשי בסרט האימה, "האישה בשחור", של הבמאי ג'יימס ווטקינס. בסרט, המבוסס על ספר מאת סוזן היל, גילם רדקליף את ארתור קיפס, עורך דין צעיר ואלמן, אשר אבלו על אשתו מציב את הקריירה שלו בסכנה. כהזדמנות אחרונה, הוא נשלח למחוז נידח בצפון אנגליה, כדי להסדיר את ענייניו של איש תמהוני שהלך לעולמו. עד מהרה, עורך הדין מגלה שביתו של האיש רדוף על ידי רוחה של אישה, אשר זכתה לכינוי "האישה בשחור" ואשר תאוותה לנקם אינה יודעת גבולות.

ספרה של היל, אשר ראה אור ב-1983, הפך לקלסיקה של הז'אנר ואף עובד לתסכית רדיו, לטלוויזיה ולהצגה מצליחה. הסרט, למרות שהפופולריות של רדקליף הייתה עדיין בשיאה בעקבות סרטי "הארי פוטר", הצליח פחות להותיר את חותמו. יחד עם זאת, הוא הכניס די כסף בקופות על מנת שסרט ההמשך יצא לדרך.

כעת, שלוש שנים אחרי הסרט ההוא, נמשכות קורותיה של האישה בשחור והבית אותו היא רודפת. הפעם, מבוים הסרט על ידי טום הארפר ודניאל רדקליף כבר אינו בתמונה. עוד מישהו שיצא מן המשוואה, הפעם, היא הסופרת המקורית. במקום סוזן היל, נכתב ספר ההמשך, "האישה בשחור: מלאך המוות", על ידי סופר בשם מרטין ווייטס וראה אור ב-2013 (שנה לאחר צאת הסרט הראשון). העלילה, כאמור, חוזרת אל הבית הרדוף, אלא שכעת חלפו השנים והימים הם ימי מלחמת העולם השנייה. אך למרות השנים שחלפו, נראה שזעמה של האישה בשחור לא שכך.

 

עלילת הסרט

במהלך תקופת הבליץ בלונדון, כיתה של ילדים בורחת יחד עם המורה הצעירה שלהם מבית הספר למקום מחסה. הם מוצאים אחוזה ישנה ונטושה ומתחבאים בה. כאשר אחד הילדים מתחיל להתנהג באופן מוזר, מבינה המורה שהאחוזה הנטושה רדופה.

 

הקדימון

דיסקליימר: בחייאת, זה סרט אימה. אל תצפו בקדימון אם דברים מסוג זה לא מתאימים עבורכם!

האישה בשחור: מלאך המוות

אנגליה, 2015

98 דקות

בכורה בארץ: 26.02.2015

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.