המעון של מיס פרגרין לילדים משונים – הסרט

ינואר 11, 2015

המעון של מיס פרגרין לילדים משונים - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

ספרו הראשון של סופר הפנטסיה, רנסום ריגס, מתחיל את דרכו למסך הגדול, בבימויו של טים ברטון

בין אם אתם זוכרים ובין אם לא, אי אז, בינואר 2012, סיפרנו לכם על המעון של מיס פרגרין לילדים משונים, ספר הבכורה של רנסום ריגס. באותה נשימה, אמרנו לכם שזהו ספר עליו נשמע רבות, ללא ספק, וכי אולפנים התחרו זה בזה כדי לזכות בזכויות לעיבוד הקולנועי והבמאי טים ברטון אפילו ביקש לביים את הסרט. ובכן, נראה שהבשיל הרגע להתחיל לשמוע על הספר רבות, וכך גם על הסרט.

מאז אותה ידיעה, הספר הספיק לעבור תרגום לעברית, בהוצאת כתר, וגם המשכו, עיר חלולה, יצא לאחרונה. כעת, אפשר גם לאשר כי ברטון אכן קיבל את תפקיד הבמאי ומסתבר שההפקה לא קפאה על השמרים בשלוש השנים שחלפו. כך עולה מן השמועות על הליהוקים הראשונים: אווה גרין (300: עליית האימפריה, סין סיטי 2) לתפקיד גב' פרגרין ואסא באטרפילד (התגלית של הוגו קברה, המשחק של אנדר), לתפקיד גיבור הספר, ג'ייקוב פורטמן. את תפקיד חברתו, אמה, תגלם ככל הנראה אלה פורנל (שגילמה את מלפיסנט בגיל העשרה).

 

תקציר העלילה

ג'ייקוב בן ה-16 עוקב אחר רמזים אשר מובילים אותו אל אי מסתורי בו הוא מוצא את הריסותיו המתפוררות של "בית הספר של גב' פרגרין לילדים משונים". כאשר ג'ייקוב מסייר בחדרים ובמסדרונות הנטושים, מתברר כי הילדים אשר חיו פעם במקום—שאחד מהם היה סבו של ג'ייקוב—לא היו סתם משונים. הם היו בעלי כוחות מופלאים. ואיכשהו, לא סביר ככל שהדבר ייראה, ייתכן שהם עדיין בחיים.

הצילומים לסרט צפויים להתחיל כבר בחודש הבא, ואפילו תאריך בכורה כבר משוריין (למרות שבימינו, אנחנו כבר יודעים שזה לא בהכרח אומר משהו): 4 למרץ, 2016.

אין ספק שמדובר בחדשות מרגשות, כיוון שטרילוגיית "המעון של מיס פרגרין" היא אחת מסדרות הספרים היותר מסקרנות שראו אור בשנים האחרונות. כעת נותר לתהות האם ברטון ישחיל, איכשהו את שותפיו הוותיקים, ג'וני דפ והלנה בונהאם קרטר לסרט, או שכבר עברנו את השלב הזה.

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.