תערוכת משחקי הכס הבינלאומית בדרך לישראל

ינואר 8, 2015

תערוכת משחקי הכס - סדרות פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

 

בפסח הקרוב תוכלו לבקר בווסטרוז כש-yes תביא לישראל את תערוכת משחקי הכס הרשמית מבית HBO

חברת שידורי הלוויין yes מתכננת להביא לישראל את תערוכת משחקי הכס הבינלאומית – תערוכה אינטראקטיבית שפותחה על ידי רשת HBO שהפיקה את סדרת הטלוויזיה הפופולרית, על פי סדרת ספריו של ג'ורג' ר.ר. מרטין. התערוכה תאפשר לחובבי הסדרה לבקר בעולם המרתק של ממלכת ווסטרוז ושל הסדרה.

בין המיצגים בתערוכה יכללו כ-70 פריטים מקוריים ואייקוניים, ביניהם תלבושות מקוריות, כס הברזל ואביזרי תפאורה מקוריים אחרים מן העונות הקודמות, וכן מספר פריטים מן העונה הבאה (זו צפויה לעלות למסכים באפריל הקרוב בארה"ב ובערוץ yesOh  במקביל). באוסף, אשר נוצר על ידי האמנים ובעלי המלאכה שעומדים מאחורי הסדרה יהיו שמלות ותכשיטים מן הסדרה וכן שריונות, כלי נשק, דגלים ואף דגם בגודל מלא של הלך לבן (White Walker), דגמים של דרקונים ועוד. מעריצי הסדרה יוכלו לשוטט בין מגוון תחנות, ובהן תוכן ייחודי מתוך כמה מן הסצנות הבלתי נשכחות של "משחקי הכס", ואף יוכלו לשתף את החוויה עם חבריהם ברשתות החברתיות.

בנוסף, תתלווה אל התערוכה גם חנות HBO, בה תוכלו לספק את היצר הצרכנים ברכישת מבחר פריטי אספנות רשמיים ומזכרות של "משחקי הכס" (או לפחות בבהייה חושקת).

 

הירשמו לתערוכה כאן!

 

תערוכת משחקי הכס - אירועי פנטזיה 2015 - הספרייה הפנטסטית
התמונות באדיבות yes ו-HBO

הרבה יותר מכס הברזל

בין התחנות שבתערוכה יוכלו המבקררים להצטלם על כס הברזל המפורסם, בגודלו הטבעי. אבל דווקא בתערוכה צפוי כס הברזל לזכות לתחרות משמעותית על ידי אטרקציה אחרת: חוויית מציאות מדומה D4 של "טיפוס על החומה" עם Oculus Rift לצד חוויות אינטראקטיביות נוספות. המיצג המשוכלל ידמה טיפוס על החומה האימתנית, לגובה של למעלה מ-200 מטרים. מצוידים בקסדת המציאות המדומה של Oculus Rift וסאונד D3, ייכנסו המבקרים למודל פיזי של המעלית מן הטירה השחורה ומשם יצאו למסע מוחשי אל ראש החומה בחוויה חסרת תקדים.

כאמור, למרבה הצער, החורף צפוי להגיע לישראל רק באביב. בטרם תגיע התערוכה לישראל, היא צפויה לבקר קודם בלונדון ובשטוקהולם, ואם תפספסו אותה בישראל, אולי תוכלו לנסות לתפוס אותה כשתמשיך למדריד, ברלין, אמסטרדם ופריז. בינתיים פשוט נצטרך להמתין בסבלנות. חוויה אליה חובבי יצירתו של ג'ורג' ר.ר. מרטין מורגלים היטב.

 

תערוכת משחקי הכס - פסח 2015 - הספרייה הפנטסטית
התמונות באדיבות yes ו-HBO

הפרטים החשובים

התערוכה תתקיים בתל אביב, בחול המועד פסח, בתאריכים 5-9/4. הכניסה לקהל תהיה ללא עלות, אך מספר המקומות מוגבל והכניסה תהיה בהרשמה מראש בלבד. ההרשמה תחל במרץ.

 

הירשמו לתערוכה כאן!

 פרטים נוספים באתר yes

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.