ריאיון עם הדרקון – סמאוג מתראיין

דצמבר 13, 2014

ריאיון עם סמאוג הדרקון - ההוביט: קרב חמשת הצבאות - הספרייה הפנטסטית

לקראת יציאת "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", סטיבן קולבר השיג… ריאיון עם סמאוג הדרקון מספרו של טולקין

בעל תכנית האירוח, סטיבן קולבר, הוא טולקינאי ידוע וותיק, שאפילו הצליח להשתחל להופעת קמיאו באחד מסרטי "ההוביט". לכן, היה זה רק הגיוני (עד כמה שדברים מסוג זה יכולים הגיוניים), שהוא זה שיזכה לריאיון בלעדי עם הדמות שהתחילה את הכול, עוד לפני שבילבו ההוביט היה בתכנון: הדרקון סמאוג. ביום חמישי האחרון המנחה האמריקאי אירח את הנבל יורק האש לדיון לוהט על הופעתו בשני הסרטים.

לסמאוג, כך עולה, יש… בטן מלאה בכל הנוגע לייצוגים של דרקונים בהוליווד. אלה האחרונים נחמדים מדי ומביישים את הפירמה עם רעיונות מוזרים, בעוד הוא, עצמו, דרקון מהדור הישן והטוב. כמו כן היו לו גם כמה דברים להגיד לגבי איזה שחקן נדוש אחד, בנדיקט קמברבאץ' שמו. מי ידע שסמאוג יודע לירוק לא רק אש, אלא גם הערות עוקצניות לגבי הוביטים, אלפים ובעצם, מה לא.

הריאיון המשעשע מגיע בסיומו של מסע פרסום ממושך, שנועד להזמין את הקהל ללוות את פיטר ג'קסון וצוותו למסע אחד אחרון בארץ התיכונה. כדי ליצור את האייטם יוצא הדופן נדרש שיתוף פעולה עם ג'קסון, קמברבאץ' וצוות שלם של מומחי CGI. כאמור, בשבוע הבא, צפוי להגיע סופו של עוד עידן, כאשר "ההוביט: קרב חמשת הצבאות", הפרק המסכם בטרילוגיית "ההוביט" של פיטר ג'קסון, יגיע למסכים ברכבי העולם.

 

ריאיון עם סמאוג הדרקון

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.