"קדחת הקרח" 2015

דצמבר 12, 2014

לשבור את הקרח - סרטי דיסני - הספרייה הפנטסטית

אהבתם את "לשבור את הקרח"? התגעגעתם לדמויות? בקרוב הן תשובנה בסרט קצר שיוקרן לפני "סינדרלה"

אנה, אלזה, קריסטוף ואולף, כוכבי "לשבור את הקרח" של אולפני דיסני, שבו את לבבותיהם של אינספור צופים וצופות בכל רחבי העולם. מאז יצא הסרט, לפני שנה, הספיק לזכות בשני פרסי אוסקר (סרט האנימציה הטוב ביותר והשיר הטוב ביותר) ובגלובוס הזהב (סרט האנימציה הטוב ביותר). כמו כן, למרות תחרות לא מבוטלת מצד שוברי-קופות עתירי תקציב, הוא נחשב לסרט החמישי הרווחי ביותר בכל הזמנים, ולסרט האנימציה הרווחי ביותר אי פעם (1.27 מיליארד דולר בכל העולם). פסקול הסרט היה לאלבום הנמכר ביותר ב-2014 (3.6 מיליון עותקים בארה"ב, בלבד). הקליפ של "Let it Go", בביצועה של אידינה מנזל, נצפה ביוטיוב כ-370 מיליון פעמים (בערך מיליון מאלה הן שלנו).

כעת, הדמויות האהובות מתוכננות לשוב לביקור בסרט אנימציה קצר בשם "קדחת הקרח". הסרט בוים על ידי כריס באק וג'ניפר לי, ולמרבה הרינה והדיצה (בייחוד עבורי, שחושב שהפסקול הוא החלק הכי טוב בסרט), יתלווה אליו שיר מקורי חדש. בבתי הקולנוע בישראל, תוכלו לראות את "קדחת הקרח" החל מה-19.3.2015, כאשר יופיע לפני הסרט העלילתי החדש של דיסני, "סינדרלה", בבימויו של קנת' בראנה.

קדחת הקרח 2015 - לשבור את הקרח - הספרייה הפנטסטית

 

עלילת הסרט

ב"קדחת הקרח" אנה חוגגת יום הולדת ואלזה וקריסטוף שואפים להעניק לה את החגיגה הכי גדולה אי פעם, אבל כוחות הקרח המקפיאים של אלזה עלולים לסכן יותר ממסיבת יום ההולדת.

 

 

 

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.