קסם מוזר – Strange Magic

נובמבר 24, 2014

קסם מוזר - סרטי פנטזיה - הספרייה הפנטסטית

מלוקאספילם, חברת ההפקה של ג'ורג' לוקאס, מגיע סרט פנטזיה חדש – "קסם מוזר", סרט אנימציה מוזיקלי, המבוסס על המחזה "חלום ליל קיץ"

ג'ורג' לוקאס אולי תלה את הכפפות בכל הנוגע ל"מלחמת הכוכבים", אבל לוקאספילם ממשיכה לצעוד אל העתיד. לא מזמן הכריזה החברה על "קסם מוזר" (Strange Magic), סרט פנטזיה באנימציה ממוחשבת, וכבר יש לנו קדימון.

הסרט החדש תואר כמעשייה מוזיקלית מטורפת, בהשראת מחזהו של שייקספיר, "חלום ליל קיץ". במרכז העלילה שיקוי כיאותי רב עוצמה, עליו רבים פיות, אלפים, גובלינים ושדונים, ולאורך הסרט מתוכננים להופיע שירים פופולאריים מן העשורים האחרונים. את הסרט מביים גארי רידסטורם, על פי סיפור של ג'ורג' לוקאס עצמו. אף על פי שהקדימון נראה מתאמץ מדי ושהמוניטין של לוקאס כיוצר ספג מכה אנושה בעקבות הטרילוגיה השנייה של "מלחמת הכוכבים", דווקא נחמד לראות כי יוצר הסרטים המשיך הלאה ומנסה ליצור משהו מקורי. כמה זה הצליח לו? ובכן, בסוף ינואר, שנה הבאה, נגלה.

"קסם מוזר" מתוכנן לנסות להקסים את דרכו אל לבכם ב-23 לינואר 2015.

 

ספרן הלילה

ספרן הלילה

ספרן הלילה הוא חובב, חוקר ואספן של ספרות פנטסיה, פולקלור ומיתולוגיה. במהלך היום הוא עובד כעורך ספרות, מתרגם ומרצה. הוא גם משתדל שלא להתייחס לעצמו בגוף שלישי. אבל בלילה הוא עמל על תפעול הספרייה הפנטסטית.

אולי תאהבו גם

ניצוצות - ספר פנטזיה - צילום כריכה
טעימות קריאה

ניצוצות – פרק ראשון לקריאה

בואו לקרוא את הפרק הראשון מתוך ניצוצות – ספר פנטזיה אורבנית ישראלי, מאת מיכל בסן ואור רוט קריאה נעימה! פרק ראשון 1.